The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27748950:
Mää en enää värjäile ite mun hiuksiani, enkä kulmakarvojani, mulla on luottokampaaja niitä varten :D (paras ystävä on kampaaja)

Kauuhesti kans olis tekemistä, mut ku laiskottaa nii helvetisti... Pakko varmaan oikeesti painella sinne suihkuu, jotta pääsee hommiin...
Mul on niin lyhyet hiukset ni menee helposti :D
Mulla on ny väri päässä ja siiiiit mä alan paistelee pipareita lapsien kanssa, teen glögikakun ja lyön kinkun uuniin.. :) Sen jälkeen pitää tuoda kuusi sisälle ja koristella :D
 
kyllä bensa-auton kuuluu lähteä käymään kelillä kuin kelillä lämmittämättä

ja myös uuden tieselin
Lähti ja kauppaan pääsinkin ongelmitta - laturi kyllä taas kiljui niin kuin vietävä.
Tyttö tokaisi, että pidänkö liskotarhaa konepellin alla...

Pakko kysyä, että mikä on Ruutiksen mittakaava uudelle tieselille? Sen verran on tullut noita hyydähtäneitä nokivasaroita tullut nähtyä...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Lähti ja kauppaan pääsinkin ongelmitta - laturi kyllä taas kiljui niin kuin vietävä.
Tyttö tokaisi, että pidänkö liskotarhaa konepellin alla...

Pakko kysyä, että mikä on Ruutiksen mittakaava uudelle tieselille? Sen verran on tullut noita hyydähtäneitä nokivasaroita tullut nähtyä...
tarkoitan tän vuosituhannen tieseleitä, maantienposkessa nököttävän tieselin tankissa on tn. kesäpolttoaineet

eli käyttäjäperäinen häiriö
 
Huomenta !
Huh, koko aamun touhunnu, iltapäivällä äidin luo, oon siellä huomiseen asti.
Toivottavasti pääsen sitten iltapäivällä kotiin ja rauhottumaan.

Ollu koko viikko juoksentelua.

Mitenkäs teillä jouluvalmistelut, onko kaikki valmista ?
 
IhanaValo
Huomenta !
Huh, koko aamun touhunnu, iltapäivällä äidin luo, oon siellä huomiseen asti.
Toivottavasti pääsen sitten iltapäivällä kotiin ja rauhottumaan.

Ollu koko viikko juoksentelua.

Mitenkäs teillä jouluvalmistelut, onko kaikki valmista ?
Mie sain just siivottua, imuroinnit ja luuttuamiset..en jaksas enää yhtään mitään joten taijan vaan keskittyä chillailuun :cool:

Ai joo, matot pitää kävästä vielä puistelemassa ja tuoda sisälle. Mut sit ready, antaa tulla vaan joulu :)
 
tarkoitan tän vuosituhannen tieseleitä, maantienposkessa nököttävän tieselin tankissa on tn. kesäpolttoaineet

eli käyttäjäperäinen häiriö
Tuosta olen samaa mieltä, että ei se auto tienposkeen herkästi jää, jos tankissa on oikeat seokset, mutta olen kohtalaisen monta tapausta nähnyt, että se dieseli ei vaan yksinkertaisesti (siis lämmittämättä) lähde käyntiin, vaikka akku jne. olisi täydessä iskussa. Ja samassa pakkasessa romummat bensa-autot hörähtävät käyntiin, että ei sekään ihan legendaa ole.
 
Tuosta olen samaa mieltä, että ei se auto tienposkeen herkästi jää, jos tankissa on oikeat seokset, mutta olen kohtalaisen monta tapausta nähnyt, että se dieseli ei vaan yksinkertaisesti (siis lämmittämättä) lähde käyntiin, vaikka akku jne. olisi täydessä iskussa. Ja samassa pakkasessa romummat bensa-autot hörähtävät käyntiin, että ei sekään ihan legendaa ole.
mä en ole tälläistä nähnyt mutta ehkä me täällä pohjosessa osataan jotenkin paremmin toimia pakkasen kanssa
 
Sangria
tuolla av:lla on yks mun aloittama ketju joka on siellä ollu jo joku 8v, aina joku sen välillä nostaa. joskus aikoinaan siellä roikuin kun en paremmasta tienny :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä