Ihan sama mitä miehelle lahjaksi annan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Veera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Veera"

Vieras
Harvemmin käyttää antamiani lahjoja. Ne jäävät lojumaan pitkin paikkoja. Lopulta korjaan ne kaappiin ja sinne jäävät.
Ostin mielestäni tosi kalliin lahjan pari vuotta sitten. Korvavalot kaamosmasennusta torjumaan. Paketti on edelleen avaamatta. Olen tästä muutaman kerran maininnut. Nyt sanoin, että laitan lahjan kiertoon ja annan ne joulupaketissa tuttavalle. Loukkaantui. Olen kuulema ilkeä. Käyttämättä on myös yleiskaukosäädin, cd-levysarja jne. Teatteriliput sai viimeksi. Käytettiin ne, kun sanoin edeltävänä päivänä, että huomenna olisi teatteria tarjolla. Eipä tiennyt edes missä liput on.

Eipä paljon innosta miettiä joululahjaa.

[QUOTE="Veera";27747552]Harvemmin käyttää antamiani lahjoja. Ne jäävät lojumaan pitkin paikkoja. Lopulta korjaan ne kaappiin ja sinne jäävät.
Ostin mielestäni tosi kalliin lahjan pari vuotta sitten. Korvavalot kaamosmasennusta torjumaan. Paketti on edelleen avaamatta. Olen tästä muutaman kerran maininnut. Nyt sanoin, että laitan lahjan kiertoon ja annan ne joulupaketissa tuttavalle. Loukkaantui. Olen kuulema ilkeä. Käyttämättä on myös yleiskaukosäädin, cd-levysarja jne. Teatteriliput sai viimeksi. Käytettiin ne, kun sanoin edeltävänä päivänä, että huomenna olisi teatteria tarjolla. Eipä tiennyt edes missä liput on.

Eipä paljon innosta miettiä joululahjaa.[/QUOTE]

Osta viinaa. Jos ei ole viinamiehiä, osta olutta.

Korvavalot.. Varmaan ihan kiva ajatus taustalla, mutta ne vaikuttaa kyllä vahvasti kusetukselta. Niiden toimintaperiaatteesta on tehty yksi "tieteellinen" tutkimus, ja sen kirjoittaja omistaa osan korvavaloja valmistavasta firmasta.

Muuten olen sitä mieltä, että kannattaa painostaa suunnilleen tökkäämään sormella kuvastoon, että tätä minä haluan :D Niin välttyy molemmat mielipahalta.

• Tykkää
Reactions: toinen näkökulma
Nuo lahjat kuulostaa muutenkin enimmäkseen sellaisilta mistä sinä ehkä naisena pidät. Että kannattanee seuraavana jouluna ainakin kysellä mieheltä paremmin että mitä haluaisi.

[QUOTE="Veera";27747648]No annappa vinkki??!! Mitä kannattaisi hankkia?
Lahjat on valittu herran mieltymysten ja harrastusten mukaan. Korvavalotkin, koska valittelee kaamosmasennusta ja kertoi niistä lukeneensa hyviä kokemuksia.[/QUOTE]

Johan tuossa annoin #10.

Nuo lahjat kuulostaa muutenkin enimmäkseen sellaisilta mistä sinä ehkä naisena pidät. Että kannattanee seuraavana jouluna ainakin kysellä mieheltä paremmin että mitä haluaisi.

On 14 vuoden aikana saanut jos jonkinlaisia juttuja. Tuossa oli vain muutama esimerkki. Hän tykkää kovasti eräästä artistista, jonka tuotannosta tehdyn cd-kokoelman hankin muutama joulu sitten. Täysin koskematon on se paketti. Eipä taida edes muistaa sen olemassaoloa.

[QUOTE="Veera";27747706]On 14 vuoden aikana saanut jos jonkinlaisia juttuja. Tuossa oli vain muutama esimerkki. Hän tykkää kovasti eräästä artistista, jonka tuotannosta tehdyn cd-kokoelman hankin muutama joulu sitten. Täysin koskematon on se paketti. Eipä taida edes muistaa sen olemassaoloa.[/QUOTE]

No onpa harmi. Ja vähän outoa sitten. Ihan kuin tahallaan dissaisi sun antamia lahjoja.

Minun isä on sellainen kenelle ei mikään kelpaa, enkä sinne sitten enää viekään mitään. Viedyistä lahjoista kun joko valittaa, tai antaa ne jollekin toiselle.

No onpa harmi. Ja vähän outoa sitten. Ihan kuin tahallaan dissaisi sun antamia lahjoja.

Minun isä on sellainen kenelle ei mikään kelpaa, enkä sinne sitten enää viekään mitään. Viedyistä lahjoista kun joko valittaa, tai antaa ne jollekin toiselle.

Juuri tältä minusta tuntuu. Ei se ole lahjan sisällöstä kiinni, vaan jostain muusta...
Taidan toteuttaa ajatukseni ja en hanki mitään. Tuntuu pahalta, koska häneltä saan kivoja ja arvokkaitakin lahjoja. Sekin on outoa. Hankkii minulle arvokkaita lahjoja, mutta ei arvosta omiaan! Ihan kuin haluaisi korostaa omaa ylivertaisuuttaan.

Ei mieheltä vois pyytää "listaa pukille"?

No arvaa olenko kysynyt????
Ei toivo koskaan mitään. Tai no. Joskus on toivonut partabalsamia ja vaatteita ja ne on myös saanut. Eikä pointti ole oikeastaan se, että mitä hankkisin, vaan se että lahjoilla ei ole merkitystä. Enkä usko että syynä on pelkästään se, etteivät ne miellytä. Se voi olla toki yksi syy. Mikä saa muuten ihan fiksun ihmisen toimimaan näin?

Yhteistyössä