Eihän tuo nyt vielä ole JOMulla on ikää jo 36 vuotta ja oma isäni ei ole vielä tähän päivään mennessäkään ollut mulle koskaan ilkeä. Siitä kyllä pointsit.
Tosin Ruutiskaan ei ehkä tarkoittanut ilkeyksiä ihan sanan varsinaisessa merkityksessä.
No onhan se. Vuodesta 1976 on jo pitkä aika.Eihän tuo nyt vielä ole JO
Höpö höpö.No onhan se. Vuodesta 1976 on jo pitkä aika.
En ainakaan mä.Katottekste kaikki tota Rare exports elokuvaa...vai minne te hävisitte?
Se on totta - henkinen minä on vasta 1996 syntyneen tasollaHöpö höpö.
Ikä on vain numeroita
Se on totta - henkinen minä on vasta 1996 syntyneen tasolla
En kato..(unohuin hetkeks kattoo Taru sormusten herrasta-leffaa)..en oo suomileffojen ystävä muutenkaan.Katottekste kaikki tota Rare exports elokuvaa...vai minne te hävisitte?
Nuorihan sinä oot vielä Naisella tuo ikä rupee jo ahdistaa...tai no mistä minä tiedän kun siihen vielä aikaa mutta jos tää ikä jo "ahdistaa" niin mitä sitten kun olen tuon ikänen. Mies vaan paranee vanhetessaan.No onhan se. Vuodesta 1976 on jo pitkä aika.
Mä taas katon ennemmin suomi leffoja ku ulkolaisiaEn kato..(unohuin hetkeks kattoo Taru sormusten herrasta-leffaa)..en oo suomileffojen ystävä muutenkaan.
Mä popitan edelleenkin tota eilistä "Hei Scully"aRolling Stonesia - ja KOVAA!
kyllä tarkotinMulla on ikää jo 36 vuotta ja oma isäni ei ole vielä tähän päivään mennessäkään ollut mulle koskaan ilkeä. Siitä kyllä pointsit.
Tosin Ruutiskaan ei ehkä tarkoittanut ilkeyksiä ihan sanan varsinaisessa merkityksessä.
Mä popitin sitä aamulla oikeen putkeen kun puuhailin kaikkeaMä popitan edelleenkin tota eilistä "Hei Scully"a
Höpö höpö tuohonkinNuorihan sinä oot vielä Naisella tuo ikä rupee jo ahdistaa...tai no mistä minä tiedän kun siihen vielä aikaa mutta jos tää ikä jo "ahdistaa" niin mitä sitten kun olen tuon ikänen. Mies vaan paranee vanhetessaan.
Tossa biisissä on jotain hyvää, mutta kertsi ja c-osa pilaa sen jotenkin.Mulle taas tää iskee,ekaa kertaa ku kuulin kertosääkeen ni luulin martinan biisiks...ihan oli ääni samanlainen. Nickin ulkönäkö ei vaan iske mutta ei sitä katsoo tarvii kun kuuntelee vaan
Mies paranee ja nainen kurtistuu En yhtään tuomitse niitä viiskybäsiä, jotka vie vihille kakskybäsiä..Se on muuten totta et mies paranee vanhetessaan, harmaantuminenkin on karismaattista
tohon uskosin mieluusti mutta miksipä samalla lailla nainenkin voisi parantua vanhetessaan... Mies vaan paranee vanhetessaan.
Koska painovoima ja luonnonlait on naista vastaan.tohon uskosin mieluusti mutta miksipä samalla lailla nainenkin voisi parantua vanhetessaan
Noin se menee, saa nähä koska toi heivaa mutMies paranee ja nainen kurtistuu En yhtään tuomitse niitä viiskybäsiä, jotka vie vihille kakskybäsiä..
Voi kuule ruutis hani...ei naiset parane vanhetessaan,se on vaan illuusio mitä jotkut naiset haluaa miehille uskotella.tohon uskosin mieluusti mutta miksipä samalla lailla nainenkin voisi parantua vanhetessaan