aha :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27740982:Kun mä tuon sen nyt (tai tarkemmin eilen) vältyn suuremmilta siivoilta. Koska mitäänhän ei kannata siivota, jos kuusi on karistamassa neulasiaan :kieh:
Häh hää!
Mietippä sitäMiten te pystytte keskustelemaan ton aloittajan kanssa? Niin karsee tyyppi kun olla ja voi.
Miten te pystytte keskustelemaan ton aloittajan kanssa? Niin karsee tyyppi kun olla ja voi.
Niin. Välillä menee hermot kun otan kai liian tosissani ne jatkuvat naljailut kaikille. Pitää taas unohtaa se ajatteleminen...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27741008:Helposti- otetaan ottamatta liian vakavasti
Pahasta mielestähän tuo johtuu, arvatenkin, joten olen ainakin itse yltiöystävällinen aj välillä äidillisesti ohjaan oikeaan suuntaan. Lempeästi. Juu nou kato?
Liika ajattelu on pahasta, ainakin vapaa-ajalla :vampire:Niin. Välillä menee hermot kun otan kai liian tosissani ne jatkuvat naljailut kaikille. Pitää taas unohtaa se ajatteleminen...
Joo, ja anteeksi tuo aiempi purkaus :ashamed:.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27741029:Liika ajattelu on pahasta, ainakin vapaa-ajalla :vampire:
Toisinaan purkautuminen helpottaa paineitaJoo, ja anteeksi tuo aiempi purkaus :ashamed:.