The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no voi sun yhen kerran, aikamiehet roudaa 55€ kukkapuskia pitkin maakuntia ja leidit huokailee kuinka ihanaa se sitten olikaan

ne euron hyasintit olis ajanut saman asian :headpalm:
Mä en vieläkään ymmärrä, miksi mummojen ilahduttaminen on niin vallan kauhiaa, ehkä olen sitten typerys.
Vai pitäiskö kysyä, kuka sun aamiasmuroihis on kussut?
 
Vein parille mummolle 55 e:n kukkakorit ja Ruutis näkee nyt siitä kauheasti vaivaa.
Jaaa:O voisiko tuon saman sitten soveltaa toisinpäin. Eli turha vaikka tuhlata mihinkään kunnon metsästyskivääriin ( no nih, nyt se blondius paljastuu, kun en tiedä onko ne edes kiväärejä jolla metsästetään:ashamed:) ruutikselle, kun vesipyssyn saa eurolla Robin Hoodista.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Jaaa:O voisiko tuon saman sitten soveltaa toisinpäin. Eli turha vaikka tuhlata mihinkään kunnon metsästyskivääriin ( no nih, nyt se blondius paljastuu, kun en tiedä onko ne edes kiväärejä jolla metsästetään:ashamed:) ruutikselle, kun vesipyssyn saa eurolla Robin Hoodista.
Just näin :D
Ja ne lihat saa kilohinnalle laskettuna paljon halvemmalla kaupasta.
 
no mä nään elämän vähän isommassa mittakaavassa kuin kukkapuskissa, olen pahollani että teidän mailmankuva on niin suppea että takerrutte moiseen lillukanvarteen

tai mitäpä tuo oikeestaan mulle kuuluu
 
Jaaa:O voisiko tuon saman sitten soveltaa toisinpäin. Eli turha vaikka tuhlata mihinkään kunnon metsästyskivääriin ( no nih, nyt se blondius paljastuu, kun en tiedä onko ne edes kiväärejä jolla metsästetään:ashamed:) ruutikselle, kun vesipyssyn saa eurolla Robin Hoodista.
euron pyssyllä ei pääse läpi hirvikokeesta, jo pelkkä lupa on lähes satasen
 
no mä nään elämän vähän isommassa mittakaavassa kuin kukkapuskissa, olen pahollani että teidän mailmankuva on niin suppea että takerrutte moiseen lillukanvarteen

tai mitäpä tuo oikeestaan mulle kuuluu
Pakko sörkkiä muurahaispesää sen verran, että kysyn, miksi takertua siihen, paljonko käytän kukkakoreihin rahaa, jos asiat nähdään suuremmassa mittakaavassa? :popcorn:
 
kahvikirahvi
no mä nään elämän vähän isommassa mittakaavassa kuin kukkapuskissa, olen pahollani että teidän mailmankuva on niin suppea että takerrutte moiseen lillukanvarteen

tai mitäpä tuo oikeestaan mulle kuuluu
Nää tais nyt paneksua sitä ettet hoksaa että naiset tykkää kukista, kannattaa siis sellaisiin muutama euro rahaa käyttää. Ja kesällähän niitä voi poimia ihan tuolta pihaltakin. Vois saada juhannuspipariakin kun vähän kukittelee ja lahjoo :whistle:

elä mökötä :kiss:

Mutta minä menen sänkyyn nyt, pitäkää ketju pystyssä, hyvää yötä kaikki!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
no mä nään elämän vähän isommassa mittakaavassa kuin kukkapuskissa, olen pahollani että teidän mailmankuva on niin suppea että takerrutte moiseen lillukanvarteen

tai mitäpä tuo oikeestaan mulle kuuluu
Äläs nyt hermostu siellä:kiss:

eihän se mikään suppea ole mutta miksi se on ongelma jos joku haluaa ilahduttaa vanhoja ihmisiä kukilla,onko kyse nyt siitä hinnasta vai mistä...jos kerran vuodes ostaa vähän kalliimman asetelman ja sillä hyvän mielen mummoille(tai kelle tahansa) ja itselleen siitä et toinen ilahtu niin onko se meiltä muilta pois.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
lisään vielä että että olen kuluvan kuun aikana ostanut kukkia 2 kertaa (äidille ja vaimolle) mutta näillä ostoksilla ei ole ollut minkäänlaista vaikutusta mun valmiuksiin maksaa tarpeellisia laskuja
 
lisään vielä että että olen kuluvan kuun aikana ostanut kukkia 2 kertaa (äidille ja vaimolle) mutta näillä ostoksilla ei ole ollut minkäänlaista vaikutusta mun valmiuksiin maksaa tarpeellisia laskuja
Jahas, siitä se kenkä sitten puristikin.
Sanotaan, että näillä pelkillä kukkaostoksilla ei ole suoranaista asiayhteyttä laskunmaksukykyyn, mutta jouluostoksilla kokonaisuutena on.
Toisaalta, joulukuun laskut on jo maksettu.

Ja kyllä vanhojen ihmisten hyvä mieli ja aito ilahtuneisuus aina muutaman satkun arvoinen on. :)
Jos sovitaan, että meillä on näkemysero.

Erittäin hyvää yötä kaikille tasapuolisesti!
 
IhanaValo
Huomenta!

Tuosta kukkajutusta, ymmärrän kyl että tuolla 55e:llä mahtaa saada ihan muhkean asetelman joka varmasti ilahduttaa mut jos miulle ois noin kallis kukkajuttu kiikutettu niin olisin mahtanut vähän suuttua, miks noin paljon tuhlattu kukkiin..:ashamed:
Mut onneks kukat ei tullu miulle :D

Niih, esikolla viimenen koulupäivä, tosin huomenna on vielä tunti koulua ennen joululomalle lähtöä :) Kyllä sitä on ootettukin...
 
"vieras"
Huomenta!

Tuosta kukkajutusta, ymmärrän kyl että tuolla 55e:llä mahtaa saada ihan muhkean asetelman joka varmasti ilahduttaa mut jos miulle ois noin kallis kukkajuttu kiikutettu niin olisin mahtanut vähän suuttua, miks noin paljon tuhlattu kukkiin..:ashamed:
Mut onneks kukat ei tullu miulle :D

Niih, esikolla viimenen koulupäivä, tosin huomenna on vielä tunti koulua ennen joululomalle lähtöä :) Kyllä sitä on ootettukin...
Ehkä pk:n sukulaiset ovat vuosien varrella tottuneet noin isoon kukkajuttuun eikä esim euron hyasintiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä