The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä terästän mielummin glögini muuten,en välitä noista valmiiksi alkohollisista glögeistä.Tosin en hirveesti glögistäkään tykkää mutta kyllä sitä tulee talvi aikaan juotua aina sillon tällöin.
Mä taas tykkään noista glögeistä :p Nyt tällä hetkellä tosin vain punkkua kaapissa,pitäis huomenna ostaa pulloa giniä ja tonic vettä ja sitte glögi pullo,josko sitten ennen uutta vuotta pyytäisi ystäviä istumaan iltaa :D
 
kahvikirahvi
Mä terästän mielummin glögini muuten,en välitä noista valmiiksi alkohollisista glögeistä.Tosin en hirveesti glögistäkään tykkää mutta kyllä sitä tulee talvi aikaan juotua aina sillon tällöin.
Onneksi ei omat rahat tuohon tuhlaantunu. Mä opin vasta viime talvena juomaan tavallista gölgiä, niin ei oo noita alkoholiversioitakaan tullu maisteltua, tätä ennen.
Loput voikin sitten hyvillä mielin viedä anopille ja kehua että oli niin hyvää että maistahan sinäki :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27737242:
Mulla on fibromyalgia ollu papereissa jo muutamia vuosia,joten kai mulla se kuitenkin on kuntouttajien mielipiteistä huolimatta :D

Mun kädet ei nouse ylös ollenkaan,sattuu ketusti ja en vaan saa ylös vaikka kui yritän käsiä nostella. Vajaus on ollut tällä hetkellä sellasta 40-45%.

Selkä paskana,särkeny joka päivä vuodesta 2007 lähtien, ei suostuta kuvia ottamaan.

Unihäiriöt tulleet sitten aikaa myöten ( tosin ehkä kilpirauhaslääkitystäkin pitäis taas nostella,kun väsyttää koko aika,vaikkei pysty nukkumaankaan )

Kädet puutuvat olkapäistä sormiin asti jos makaan selälläni,kyljelläni tai mahallani ja kädet väärässä asennossa.

Jalkapohjat päkiän alta kipuilevat näin talvisin,uutena juttuna vasen polvi. Sormien tyvinivelet tyrpoavat kun teen ns. fyysista toistuvaa liikettä ja sitten taas ollaan arcoxia 120mg kuurilla.

Tuossa nyt on pari juttua,jos kirjotan kaikki tulee sellanen romaani,ettei sitä pirukaan lue :D
Voi voi sentään :hug: .
Järkytyin, että kuvia ei suostuta ottamaan - on tämän maan terveydenhuolto mennyt sitten aivan päin helvettiä!
Jaksamista! :)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27737297:
Mä taas tykkään noista glögeistä :p Nyt tällä hetkellä tosin vain punkkua kaapissa,pitäis huomenna ostaa pulloa giniä ja tonic vettä ja sitte glögi pullo,josko sitten ennen uutta vuotta pyytäisi ystäviä istumaan iltaa :D
Mulla olis pullo valkkaria, syyhyttäis korkata kun toi gölgikin oli niin pahaa. Mutta se odottaa joulua :/
 
Onneksi ei omat rahat tuohon tuhlaantunu. Mä opin vasta viime talvena juomaan tavallista gölgiä, niin ei oo noita alkoholiversioitakaan tullu maisteltua, tätä ennen.
Loput voikin sitten hyvillä mielin viedä anopille ja kehua että oli niin hyvää että maistahan sinäki :D
En minä aina sentäs terästä sitä et eipä ne rahat tuhlaannu yhtään sen enmpää.
 
Voi voi sentään :hug: .
Järkytyin, että kuvia ei suostuta ottamaan - on tämän maan terveydenhuolto mennyt sitten aivan päin helvettiä!
Jaksamista! :)
Kuulemma ei niistä kuvista oo kuitenkaan mitään hyötyä :D
Ultrattu mulla on nuita käsien niveliä ja sitte kilpirauhasta ja otettu niitä pirun ohutneulanäytteitä :x

Siks mää oikeestaan tuonne typpiin menenkin,saa sitten varmasti kaikki mitä tartten. :D

Mä oon meidän perheen monivammanen :D Siskoo tosin on aivovammanen ( epilepsia) perheen kesken :D

Eniten mulle tulee voimia noista lapsista ja siitä kun ajattelee kui hyvin mulla oikeestikin onkaan kaikki asiat :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27737343:
Kuulemma ei niistä kuvista oo kuitenkaan mitään hyötyä :D
Ultrattu mulla on nuita käsien niveliä ja sitte kilpirauhasta ja otettu niitä pirun ohutneulanäytteitä :x

Siks mää oikeestaan tuonne typpiin menenkin,saa sitten varmasti kaikki mitä tartten. :D

Mä oon meidän perheen monivammanen :D Siskoo tosin on aivovammanen ( epilepsia) perheen kesken :D

Eniten mulle tulee voimia noista lapsista ja siitä kun ajattelee kui hyvin mulla oikeestikin onkaan kaikki asiat :)
Hyvä, että asenne on tuo. :)
Mun mielestä Suomessa pitäis keskittyä enemmänkin juuri sellaisiin, joilla oikeasti on kipuja ja vaivoja, eikä paapomaan laiskureita.
Mutta se siitä, hyvä, että olet sinut itsesi kanssa! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27737343:
Kuulemma ei niistä kuvista oo kuitenkaan mitään hyötyä :D
Ultrattu mulla on nuita käsien niveliä ja sitte kilpirauhasta ja otettu niitä pirun ohutneulanäytteitä :x

Siks mää oikeestaan tuonne typpiin menenkin,saa sitten varmasti kaikki mitä tartten. :D

Mä oon meidän perheen monivammanen :D Siskoo tosin on aivovammanen ( epilepsia) perheen kesken :D

Eniten mulle tulee voimia noista lapsista ja siitä kun ajattelee kui hyvin mulla oikeestikin onkaan kaikki asiat :)
Magneettikuvat kyllä kertoo paljon. On se ny hemmetti kumma ettei sulta oteta kuvia. Tuun kohta murisemaan sun puolesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27737415:
Mä tekisin coctailtikkuja. Viinirypäleitä,valkohomejuustoa tms.
Tai monethan tykkäävät esim. sinihomejuusto siivuista piparin päällä. Mä syön vain valkohomejuustoja.
En mä jaks ruveta väsää mitää tikkuja sais tehä aika kasan.

jos ostais sellasen keksilajitelman kans...ite tykkään siitä ja ne juustot menis niiden kanssa hyvin.pitää muuten ostaa myös tuorejuustoo koska tiedän et töissä on muutama jotka tykkää niistä,kuten myös itsekin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä