The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
valkkareista mun mieleen on eniten kuivat saksalaiset rieslingit (erinomaista savulohelle) ja niistähän musta torni on erinomainen esimerkki

tinkulle suosittelisin kokeilemaan kuohuviinejä, ne on IMHO vielä parempia kuin valkkarit
Eipä ole kuohuviinejä tullu ite koskaan ostettua. Noi valkkarit mitä ite juon on hyviä mutta välillä tekis mieli muutakin maistaa.
 
Nyt on kaikki paketit valmiina:xmas: ei niitä paljon ollu mutta nyt ne on kaikki valmiina:)

Vielä yks juttu pitää keksiä joten antakaas idoita,haluisin viedä töihin jotain suolaista kun kaikki tuo makeaa joten mitäs veis,ois kiva kun olis muutamaa eri sorttia ei kuitenkaan kauheita määriä,suolakeksejä nyt ainakin kun niistä kaikki tykkää mutta mitä muuta...
 
Nyt on kaikki paketit valmiina:xmas: ei niitä paljon ollu mutta nyt ne on kaikki valmiina:)

Vielä yks juttu pitää keksiä joten antakaas idoita,haluisin viedä töihin jotain suolaista kun kaikki tuo makeaa joten mitäs veis,ois kiva kun olis muutamaa eri sorttia ei kuitenkaan kauheita määriä,suolakeksejä nyt ainakin kun niistä kaikki tykkää mutta mitä muuta...
+ juustoja

tulisikko paketoimaan mulle, olis muutama lahja vailla käärettä eikä yhtään hotsittais
 
ei kai mitään erityistä, normaalia läppää vaan
Normisetti on ihan jees :D

Mun pitääs vielä huomenna aamusta lähtee kuluttaa rahaa pariin lahjaan. Ja samalla jos kävis hakemassa viimmeset jouluruoka tarvikkeet. Sitten huomenissa saakin laittaa perunalaatikot imeltymään yöksi niin ovat lauantai päivänä valmiita. Niin ja leipoakin pitäis. Ma vaan ei enää jaksais innostaa :D
 
Iltaa mussukat :vampire:

9h töitä takana ja ilta partiotoiminnassa. Uuvuttaa. Jostain kumman syystä mun ei operoitu- polovi on tuplasti turvonnu ja kipiä :( Eikö tää koskaan vois niin ku vaan mennä sillee smootiesti?
 
MInä joka olen henkeen ja vereen jouluihminen, olen hieman pettynyt siihen ettei meille tule jouluna muutakuin appivanhemmat... Mä kerran vuodessa toivoisin paljon sukulaisia ympärille, omia tai miehen mutta eipä se nyt onnannu.... Mut omavika ku on ollu muuta ja oon kutsuineni myöhässä...
 
Iltaa!
Piti olla kiireinen työpäivä, mutta olinkin sitten töissä huikeat 15 min tänään. :D
Loppupäivä meni salilla, tutussa porukassa sählyä pelaillessa ja loppuillasta poikkesin tädillä & muutamalla muulla sukulaisella viemässä joulukukkia. Ja vähän tuli leivottuakin.
Tehokas päivä, muttei työn merkeissä - joskus näinkin!
Iltaa :kiss:

Kuis sen volvon kävi? :D
 
Iltaa!
Piti olla kiireinen työpäivä, mutta olinkin sitten töissä huikeat 15 min tänään. :D
Loppupäivä meni salilla, tutussa porukassa sählyä pelaillessa ja loppuillasta poikkesin tädillä & muutamalla muulla sukulaisella viemässä joulukukkia. Ja vähän tuli leivottuakin.
Tehokas päivä, muttei työn merkeissä - joskus näinkin!
Ihan itekkö leivoit vai saitko apuja;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä