kahvikirahvi
Ootko tutustunut Hugleikur Dagssonin tuotantoon?täällä toinen joka pyrskähti
Ootko tutustunut Hugleikur Dagssonin tuotantoon?täällä toinen joka pyrskähti
Päivällä oli etusivulla tuosta kirjoitusta, mulla ei kyllä värähtänyt mihinkään suuntaan tuo tekstiMissä tätä on ihmetelty? Onkohan mulla sitten kieroutunut huumorintaju kun mua toi nauratti :ashamed:
muistaakseni en, onxe panimo?Ootko tutustunut Hugleikur Dagssonin tuotantoon?
Linkkiä!Päivällä oli etusivulla tuosta kirjoitusta, mulla ei kyllä värähtänyt mihinkään suuntaan tuo teksti
Mie tiedä millä sivulla se jo nyt huitelee, pakko sanoa että en jaksa kyllä ettiäkkään : /Linkkiä!
Voiko tästä päätellä että olet luontainen sitruuna?Eikä!
No en ole tehnyt ja silti tuli kaksi kertaa tyttö
Joo, yhtä hapan aina..Voiko tästä päätellä että olet luontainen sitruuna?
Nääh, "sarjakuva"piirtäjä. Mustaa huumoria, välillä aika ronskiakin. Googletamuistaakseni en, onxe panimo?
anopilla on tyttö ja kaks poikaaVoiko tästä päätellä että olet luontainen sitruuna?
En taida jatkaa mielikuvistaJoo, yhtä hapan aina..
1/3 osa sitruuna?anopilla on tyttö ja kaks poikaa
En taida jatkaa mielikuvista
vaimo on niistä vanhin eli ehkä anoppi oli nuorempana tiukkis mutta alko vanhempana löysäämään nutturaa?1/3 osa sitruuna?
Pakko sanoa, että kyllä mullekin hymy nousi huulilleMissä tätä on ihmetelty? Onkohan mulla sitten kieroutunut huumorintaju kun mua toi nauratti :ashamed:
helou :kiss:Hello hello hello:wave:
helou :kiss:
Heipä hei :kiss:Hello hello hello:wave:
Mikäs tän päivän menu on palstalla? Sitruunaa ilmeisesti ,jotain olin lukevinani
Ja Aries on palannut palstalle lifettämästä Oot sä nyt in love? :heart:
well, one task completed
Mitäs tänään?
Miten joululounas voi olla pakollinen ja vielä noin monta kertaa?well, one task completed
söin tänään viimeisen (5.) pakollisen joululounaan, muuten normaalia eli kotona lasten kanssa, lohta aattelin niille paistaa päivälliseksi
sas se, mä olen meidän ruodussa ulkoministerinä ja joudun siksi pönöttämään ties missäMiten joululounas voi olla pakollinen ja vielä noin monta kertaa?
Lohta *tahtoo kans*
Mitä sä teet työkses? jos tollasta onsas se, mä olen meidän ruodussa ulkoministerinä ja joudun siksi pönöttämään ties missä
tänäänkin sain olla meikattavana valokuvaa varten
mä olen eräänlainen yleismiesjantunenMitä sä teet työkses? jos tollasta on