Mulla blondit silloin kun tavattiin miehen kanssa.. Nyt olen kasvattamassa omaa väriä päähän (vaalean ruskea/maantie) ja blondia löytyy vielä olkapäiden alapuolella olevista hiuksista. Anopilla pikimusta tukka. Muuten meillä on samanlainen "ellun kanat" -asenne elämään eli hommat hoidetaan, mutta ei oteta pikkujutuista stressiä ja huumorin pilke on silmäkulmassa samanlainen.
Minun miehellä ja isälläni on molemmilla on pikimusta tukka, mutta siihen ne yhtäläisyydet jäävätkin ulkonäön puolesta.. Isä voisi mennä lipputangon taakse piiloon ja minun mies on taas leveä ja harteikas kuin ladon ovi. Luonteeltaan ovat taas samanlaisia periksiantamattomia, älykkäitä työnarkomaaneja.
Jaa oikeesti? Molemmilla varmaankin semmoset maantienharmaat.
Itse kasvatan tällä hetkellä omaa väriä takas, eli päässä on tummanruskeeta ja maantienharmaata. Anoppia en ole hetkeen nähnyt, hänen päänsä väri vaihtelee usein, kaikissa sateenkaaren väreissä. Viimeks tais olla punasta, violettia ja tummanruskeeta.
Mulla tummanruskeat ja anopilla harmaantui jo kolmekymppisenä!! Jos tuo pitää paikkansa niin joudunko nyt sitten rollaattori ja tenaostoksille? Tai sitten mä olen ihan helvetin kulunut:O