V
"vieras"
Vieras
mies saa ostaa itse mieluisensa. Tosin kyllä mä vielä ennen vakituista suhdetta jaksoin kantaa paria mukana laukussa jos olis ollut tarvetta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän selvästi sanoi että vastuu on molemmilla yhdessä. Lisäksi siinä sanotaan selvästi että pari voi itse sopia kumpi ostaa, oli se mies tai nainen. Kyllä se minusta selvästi oli aiheeseen sopiva vastaus.
Auttoiko rautalanka vai tarvitsetko lisää?
En haluaisi, että puolestani ostettaisiin normaalikokoisia eli aivan liian pieniä kondomeja.
Toisaalta ihan yhtälailla odotetaan että nainen hakee ne pillerit apteekista vaikka mieskin voisi sen tehdä. Moni myös olettaa että parisuhteessa nainen ainakin yrittää löytää kumeille jonkun muun vaihtoehtoisen ehkäisymenetelmän. Vaikka se sitten edellyttäisi useampia yrityksiä, lääkäreissä juoksemista, sivuoireita jne.
No mulla on ainakin tukkupaketit niitä. Käytän kyllä muuhunkin, mutta eipähän jää ainakaan siitä kiinni sitten![]()
Muttta haittaisiko sinua jos satunnaisella kumppanilla olisi väärän kokoisia kondomeja, sinultahan löytyisi kuitenkin ne oikean kokoiset.
Muutenkin näitä oletuksia on paljon seksin ulkopuolelta, eikö niitä saisi kyseenalaistaa?
Olen kyllä huomannut, ettei miehet on mieluummin ilman. .
Tarkoittanet siis että miehet on mieluiten ilman...?Törmäsin tässä taannoin yhteen joka ilmoitti että ei ole ikinä edes vakituisessa parisuhteessa naisen kanssa ilman kumia. Pidin sitä aika outona. Mutta hänet olikin huijattu isäksi...
Tässä on vuoden sinkkuilun aikana tullut oltua aika monen kanssa ja joka ikinen kerta on mieheltä löytynyt kumit omasta takaa, ei ole tarvinnut edes kysyä. Itsellänikin on kyllä kumeja mukana varuilta, mutta ei ole ollut tarvetta niille.
Haluaisin mieluiten ratsastaa, mutta mies ei yleensä anna.
En ole tällaiseen ilmiöön törmännyt kyllä ikinä![]()