Mihin menisit näistä paikoista lomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Ensi kesänä siis, matka-aika luultavammin vain 2 viikkoa.

a) Tokio
b) Singapore ja Kuala Lumpur, sekä näiden lisäksi mahdollisesti myös joku Malesian rantakohdepaikka, Singaporessa olisi tarkoitus olla noin 4-5 päivää ja loppuaika Malesiassa
c) Yhdysvalloissa joku paikka, mahdollisesti Floridassa Miami ja jotain muuta, huvipuistojen kiertelyä ym. Ehkä New York + Miami, mutta New Yorkiin ei luultavasti kuitenkaan, sinne haluaisin ennemmin mennä talvella/syksyllä
d) Ghana (Accra + joku muu kaupunki, ehkäpä Koforidua tai Kumasi + jotain kansallispuistoja jne.)
e) Azerbaidzhan
f) Georgia ja/tai Armenia
g) Kazakstan (Astana ja Alma-ata tai sitten vain jompikumpi noista + ehkä jotain muuta)

Lisätietona vielä, että haen edullista matkaa, jossa mielenkiintoista nähtävää ja tekemistä. Keski-Aasian maihin on melko edullisia lentolippuja, vaikuttavat muutenkin mielenkiintoisilta. Yhdysvallat olisi muuten kiva, mutta en oikein tiedä viitsisikö noin lyhyeksi aikaa lähteä, kun huvipuistoihin menisi varmaan ainakin 4 päivää. Onko täällä kukaan käynyt Singaporessa? Siellähän on mm. Universal Studiosin huvipuisto, onko samaa tasoa kuin Yhdysvaltojen vastaavat puistot?

Menen nyt katsomaan Salatut elämät ja palaan sitten tähän ketjuun.

Lähtisin Yhdysvaltoihin, kiertelisin itärannikkoa.

Muista vaihtoehdoista kiinnostaisi myös Tokio, mutta kaksi viikkoa siellä... huh. Mieluummin kaksi viikkoa pohjoista Japania kierrellen.

G

Ihan mielenkiinnosta.

Singapore on boikotissa: olen siella aina kipeana - tai sitten kenka hajoaa. Kuala Lumpur ei minusta ollut niin mielenkiintoinen, etta jaksaisi useamman paivan.

Muista vaihtoehdoista kiinnostaisi myös Tokio, mutta kaksi viikkoa siellä... huh. Mieluummin kaksi viikkoa pohjoista Japania kierrellen.

Jos Tokioon menisin, niin en välttämättä olisi siellä koko kahta viikkoa. Mahdollisesti kävisin jossain muuallakin Japanissa, tai luultavasti siis kävisinkin. Mietin myös sellaista matkaa, että Tokio ja Okinawan saari.

Tuo Yhdysvaltojen itärannikko ei oikein kiinnosta, lisäksi minulla on sellainen mielikuva, että siellä olisi kallista. Ainakin kaikki nähtävyydet, museot ym. ovat kuulemma melkein kaikki maksullisia New Yorkissa ja niihin kuulemma menee ihan mukavasti rahaa, tällaista olen kuullut, omaa kokemusta ei ole. Minua kiinnostaisi Yhdysvalloissa eniten Floridan alue ja sitten länsirannikko, mutta ongelmana on tuo ajan lyhyys, kun ei oikein moneen paikkaan ehtisi ja maa kuitenkin niin laaja.

Itse menisin Yhdysvaltoihin. Ainoa joista olen noissa käynyt on Tokio, tykkäsin kovasti, mutta minulle riitti ihan vain pidempi viikonloppu kaupungissa (tosin asuin silloin Aasiassa, en niin pitkää lentomatkaa tekisi niin lyhyen ajan vuoksi). Tokioon jos menisin niin kävisin myös muualla Japanissa ja Kiinan tai Korean puolella myös.

[QUOTE="vieras";27719835]Itse menisin Yhdysvaltoihin. Ainoa joista olen noissa käynyt on Tokio, tykkäsin kovasti, mutta minulle riitti ihan vain pidempi viikonloppu kaupungissa (tosin asuin silloin Aasiassa, en niin pitkää lentomatkaa tekisi niin lyhyen ajan vuoksi). Tokioon jos menisin niin kävisin myös muualla Japanissa ja Kiinan tai Korean puolella myös.[/QUOTE]

Oletko käynyt muualla Japanissa? Tokiossa haluan ehdottomasti käydä jos Japaniin menen, mutta myös jonnekin muualle. Onko sinulla kokemusta Okinawan saaresta?

Ainakin kuvissa näyttää ihanalta paikalta. =)
okinawa - Google-haku

ei vaikuta kiinnostavalta.
olen varmaan liian turvallisuushakuinen. tykkään euroopasta. pohjoismaista.
USA: ei kiitos guantanamo.

ghana: en halua afrikkaan, tai siis en menisi sinne jos olisin lapseton. lasten takia voisin lähteä koska he haluaisivat, mutta ilman lapsia en.

tokio, singapore, ei kiinnosta, liian kaukana

ehkä e, f tai g, mutta en tiedä noista maista mitään. tuskin edes sijaintia tiedän. Noloa mennä jonnekin josta ei tiedä yhtän mitään. mitä järkeä?

Yhteistyössä