Taas yksi kotiäiti kehui kun sai sen 70€ lahjakortin.

• Viestiketjun aloittaja inhotus
  • Ensimmäinen viesti
inhotus
Vaikka on kouluttamaton,tehnyt useamman miehen kanssa jo yhteensä 4 lasta ja asuu nykyään nuorimman lapsen isän kanssa.Minusta on turhaa tukea tuollaisia koska ei olisi tarvinnut noin montaa lasta tehdä.

Vaikka on kouluttamaton,tehnyt useamman miehen kanssa jo yhteensä 4 lasta ja asuu nykyään nuorimman lapsen isän kanssa.Minusta on turhaa tukea tuollaisia koska ei olisi tarvinnut noin montaa lasta tehdä.
Olet niin oikeassa! :mad: Lahjakortit pitäisi antaa tohtoritutkinnon suorittaneille. Mieluiten niille, jotka ovat taloudellisesti jättäneet lapset kokonaan hankkimatta.

inhotus
[QUOTE="vieras";27700665]No eikös ole hyvä, että hänellä on sitten muuta tekemistä ja toimeentulo turvattu, jos työelämään ei ole mahdollisuuksia.[/QUOTE]

Toimeentulo on turvattu koska yhteiskunta eli veronmaksajat elättävät tuollaisia luusereita.

"vieras"
[QUOTE="Heh";27700710]Aivan sama..joku 70 € on niin pieni raha, että ei sais mun suupieliä hymyyn.[/QUOTE]

hieno asenne sulla. Tiesitkö, ett hyvällä suunnittelulla ja budjetoinnilla tuolla 70eurolla saa jo jouluruoat ostettua? kyllä mun mieltä lämmittäisi jos olisin vähävarainen ja saisin ilmaisen joulupöydän.

"Heh"
[QUOTE="vieras";27700840]hieno asenne sulla. Tiesitkö, ett hyvällä suunnittelulla ja budjetoinnilla tuolla 70eurolla saa jo jouluruoat ostettua? kyllä mun mieltä lämmittäisi jos olisin vähävarainen ja saisin ilmaisen joulupöydän.[/QUOTE]

No mutta, kun en ole vähävaranen. Useammalla se on peiliin katsominen kun on vähävaranen. En sääli yhtään köyhiä perheitä.

inhotus
[QUOTE="Heh";27700858]No mutta, kun en ole vähävaranen. Useammalla se on peiliin katsominen kun on vähävaranen. En sääli yhtään köyhiä perheitä.[/QUOTE]

Samaa mieltä itse tuokin on tuossa tilanteessa.

[QUOTE="vieras";27700840]hieno asenne sulla. Tiesitkö, ett hyvällä suunnittelulla ja budjetoinnilla tuolla 70eurolla saa jo jouluruoat ostettua? kyllä mun mieltä lämmittäisi jos olisin vähävarainen ja saisin ilmaisen joulupöydän.[/QUOTE]

Ei onnistuisi meillä 70 eurolla jouluruokien ostaminen.
:)

jdkfsä
Ei onnistuisi meillä 70 eurolla jouluruokien ostaminen.
:)
Taitaa tämä mummeli olla yksi elätti kans tai sitten tytär elää yhteiskunnan tuilla kun noin puollustelee..Mutta muuten peesaan ap:ta. Tuet pois luusereilta ja pistetään ne TÖIHIN!! On väärin että toiset saa elää ilmaiseksi ja toiset joutuu tekeen töitä ja maksaan omilla verorahoilla vätysten elämiset!

Alkuperäinen kirjoittaja jdkfsä;27700954:
Taitaa tämä mummeli olla yksi elätti kans tai sitten tytär elää yhteiskunnan tuilla kun noin puollustelee..Mutta muuten peesaan ap:ta. Tuet pois luusereilta ja pistetään ne TÖIHIN!! On väärin että toiset saa elää ilmaiseksi ja toiset joutuu tekeen töitä ja maksaan omilla verorahoilla vätysten elämiset!
En ole koskaan ollut kotiäitinä enkä elänyt tuilla.
Sama pätee kaikkiin tyttäriini.

SILTI ei tulisi mieleenkään vaahdota siitä, jos jokin vapaaehtoisjärjestö haluaa tukea vähävaraisia joulun alla.

:D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jdkfsä;27700954:
Pakkotyötä ei käsittääkseni meillä ole, sua on harhautettu. Ala ihmeessä elää ilmaiseksi vaan.

onnen lahjat
mulle selvis ettei joka alueella edes saa tuota lahjakorttia! asun martsarissa ja neuvolassa sanottiin että ei saa kun ei ole jaossa.. itse amk koulun käynyt, lapset samalle isälle, naimisissa ja tulot romahti kun mies jäi työkelkasta. itse kh-tuella ja etsin töitä.

Yhteistyössä