Valmispöperöt:$ onneksi huomenna tulee töissä syötyä,en käy joka päivä,sillon vain kun on jotain hyvääpöh, tekosyitä
ei kai sitä kyllä mitään kunnon aterioita jaksaisikaan. Mutta jotain silti.
Valmispöperöt:$ onneksi huomenna tulee töissä syötyä,en käy joka päivä,sillon vain kun on jotain hyvääpöh, tekosyitä
ei kai sitä kyllä mitään kunnon aterioita jaksaisikaan. Mutta jotain silti.
Lapsukaiset lähtevät äidilleen huomenna niin taidan hakea rullakepunValmispöperöt:$ onneksi huomenna tulee töissä syötyä,en käy joka päivä,sillon vain kun on jotain hyvää
Porukka lakois heti Kyl luonnistuu peruspöperöt mut mitkää kurmeet ei kyllä Minä voin olla apukokki jollekin joka osaa tehä muutaki kun perunamuusii ja makroonilaatikkoo:xmas:Laita koko porukalle tassa ketjussa!
mitäpäs mimmillä mielessä myllertää:heart:
Porukka lakois heti Kyl luonnistuu peruspöperöt mut mitkää kurmeet ei kyllä Minä voin olla apukokki jollekin joka osaa tehä muutaki kun perunamuusii ja makroonilaatikkoo:xmas:
Mitenniimitäpäs mimmillä mielessä myllertää
mahtavat mielialat?
RullakepukkaaLapsukaiset lähtevät äidilleen huomenna niin taidan hakea rullakepun
oikia meininkiLapsukaiset lähtevät äidilleen huomenna niin taidan hakea rullakepun ja olutsalkun
nyt alko vähä hihityttämään... :hug:Joko mut huomataan.. Sitten oltiin kyllä puhuttu mulle ku en enää ollu koneella vaan töllön äärellä murjottamassa :snotty:
:|nyt alko vähä hihityttämään... :hug:
huomataan tietysti hani:kiss:Joko mut huomataan.. Sitten oltiin kyllä puhuttu mulle ku en enää ollu koneella vaan töllön äärellä murjottamassa :snotty:
onko se varmasti maksalaatikkoa:O jos et muista ja oot ite tuhertanu:xmas:Joku on näemmä myllertänyt sängyssäni.
Maksalaatikkoa jemmattu tyynyn alle.
huomataan tietysti hani:kiss:
tuhannesti anteeksi että jäit silloin aiemmin huomiotta
No niinpä.MIksi, oi miksi lapselle ajetaan nimeksi iloittu? :headwall:
Se käytiin vikkelästi loppasemassa parempiin suihin äänihuulten avauksen jälkeen, jotta tarkempi analyysi jäi sitten tekemättä. =)onko se varmasti maksalaatikkoa:O jos et muista ja oot ite tuhertanu:xmas:
et käy töissä muutakuin sillon kun on hyvää ruokaa?Valmispöperöt:$ onneksi huomenna tulee töissä syötyä,en käy joka päivä,sillon vain kun on jotain hyvää
Ihana yllätysJoku on näemmä myllertänyt sängyssäni.
Maksalaatikkoa jemmattu tyynyn alle.
tytön nimeksi oli hyväksytty ruuti
Joo, joulupukki on persaukinen, joutuu kustantaa sille kaikki lahjat, joka vuosi sama juttu, luulis että olis varautunut sekin jo asiaan.Huoh, on kaikki kallista...piti vähä joulupukkia auttaa ja hommata sille lahjoja jaettavaksi. Ei siinä vielä kaikki, lisää pitäis vielä hankkia.: /
Ja sit vielä sekin Ikean reissu..siel on kuitenkin kaikkee kivaa.
tarpeeksi lähellä raamatullista nimeä Ruut.tytön nimeksi oli hyväksytty ruuti
hämmästelen