V
"vieras"
Vieras
Huomaan, että myös omaan ajatusmaailmaasi kuuluvat ennakkoluulot teiniäideistä. Todella typerää tupakanpolton takia moralisoida tai pitää toista huonompana äitinä. Ei tietenkään tupakointi lapselle tee hyvää eikä muutoinkaan tapa ole mitenkään ihannoitavaa, mutta jos nyt satut olemaan nikotiinista riiippuvainen, ei se sinusta huonompaa äitiä tee . Eikä myöskään todistuksen keskiarvo herranjestas, eihän siellä peruskoulussa äiteyttä opeteta! Syy miksi oli pakko tulla tätä kommentoimaan on se, että olen seurannut sivusta kyseisen neitokaisen elämää eikä mulla ole yhtään negatiivista sanottavaa hänestä. Upea, rakastava ja äärimmäisen huolehtiva äiti ja muutoinkin symppis. Tottakai nuorenoloinen, mutta hei haloo, kysehän oli TEINIÄIDEISTÄ! Kuka voi siis olettaa että käytös olisi täysin aikuismaista? Mielestäni ikä ei tee silti huonommaksi äidiksi, eiköhän se riitä, että sitä pientään rakastaa ja siitä huolehtii.
No mun mielestä taas tekee. Kukaan ei ole sitä kessua väkisin äidin suuhun työntämässä ja nikotiinista pääsee eroon 30 vuotta polttaneetkin kun tulee tarpeeksi tiukka paikka, en jaksa ymmärtää miksei sitten 2-3 vuotta polttanut teini siihen kykene. Tai jaksan: koska se on teini. Eikä näin ollen ymmärrä kaikkea, kuten aikuinen ihminen ymmärtää.