TE arvon naiset! toppahousut on ok, kun on talvi, mutta miksi henkselit pitää roikkua pepun päällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies, jolla pieni maailma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27677518]En tavoittele seksikkyyttä toppahousuilla.[/QUOTE]
Mun mielestä toppahousut naisella ovat jollain omituisella tavalla seksikkäät.
Mikä lie pervo fetissi sekin :D

mua ainakin ahdistaisi henkselit toppahousuissa, joko ne olis liian tiukat tai sit ne valuis kokoajan olkapäiltä alas..eli en pitäisi niitä ylhäällä, tosin mä ratkaisen tän asian sillä etten osta sellaisia housuja jossa on henkselit, mut kukin tyylillään :D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27677621:
mun housut pysyy ylhäällä ilman henkseleitäkin :D ja naisten malleissa niitä ei pahemmin taida olla(mä olen nähny henkseleitä vain miesten malleissa) ?

Aamulla näin kaupassa miehen joka olu solminut tuulihousujen vyötärön navan yläpuolelle Kamelinvarvas on ihan jees nuorella ja hoikalla naisella, muttei iäkkäällä miehellä joka selvästi saksassa opiskellut olutvatsan kasvattamista.

Ei se ole ainakaan käytännöllistä LAPSELLA. Jätin viime kauppareissulla henkselit roikkumaan omaa laiskuuttani ja pojan housut meinasivat tippua koko ajan.

Ja en kyllä tajua miten jonkun mielestä toppahousut on seksikkäät.. LOL... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27677652:
ei hemmetti :D

Tuosta tulikin mieleen että millaiset talvihousut miehen kannattaa hommata?? Itellä olis vähän tarvetta pikkuhiljaa:D Päällä usein puolipitkä villakangastakki taikka toppatakkia, joskus tulee laiteltua vuorellinen huppari :)

Nykyään ne henkselit on yleensä irrotettavat, ainakin paremmissa malleissa. Kai joku laiskuuttaan jättää ne roikkumaan tai sitten saadakseen ap:n huomion :saint:

Jos on raskaana ja niitä henkseleitä ei saa mukavasti vatsakummun yli:D Tosin tiedän raskaana olleita ,jotka ovat pitäneet henkselitoppahousuja sepalus auki pelkkien henkselien varassa ollessaan viimeisillään raskaana. Mitähän fobioita tuo oilsikaan ap:ssä aiheuttanut:D

Lautaillessa teininä tuo tyyli jäi päälle (kaikki rinteessä henkselit roikkuen), ja samat toppahousut on käytössä edelleen. Enpä niillä henkseleillä mitään vieläkään tee, joten saavat roikkua.

Ne ahistaa ja työntyvät typerästi rintojen vuoksi sivuille. :D

Eli tunnustaudun näihin henkseleiden roikottajiin!

Yhteistyössä