The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä siitä punasesta tiä, mutta mä valitsen nykyään vaatteet värin perusteella ja se väri on toi liila, josklus vähän fuksia ja joskus sireeni, mut aina joku liila tai violetti.
Violetti on siis semmoinen lähempänä purppuraa oleva ja liila semmoinen lähempänä siereenin sävyä oleva sinipunainen sävy :D
Lila on lally pastellisavy, violetti voimakas sinipunainen, purppura punertavampi, fuksia viela punertavampi voimakas savy ja magenta menee jo punaisen puolelle, vaikkakaan ei puhtaasti. Seuraava onkin bordellinpunainen. ;)

Ja violettia ja bordellinpunaista yleensa kaytan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mulle käy kaikki sinipunaiset, mutta kirkkaan punaista vierastan. Kesällä ehkä enemmän femmoiset fuksia/pinkki/liila tyyliset ja tavella vahvemmat violetit/purppurat.
Tumma, kirkas punainen menee, ei oranssiin taittuva...

Mutta nyt menen nukkumaan pettymykseni kanssa. Olisin halunnut tuon violetin asun! Sopisi tanssikenkieni kanssa... Ja punainen punaisten tanssikenkieni kanssa.
 
kahvikirahvi
*alkaa tayttaa hakemusta ja varata aikaa tyohaastatteluun... onkohan siina suullinen koe? :saint: *
Millasta suulllista koetta ajattelit? ;)

Mää ainaski pääsin ihan vaan tyrkyttäytymällä. Olin toki varautunut ns "kiipeämään säärtä pitkin" :whistle:
En paheksu vaikka kiipeäisitkin säärtä pitkin :D Pitäähän se varmistua millasia tyyppejä sitä haaremiinsa ottaa..
 
IhanaValo
Huomenta! On joku saanut näköjään jotain tehtyä, palsta pelittää taas :)

Kurkkuun koskee täälläkin, tai oikeestaan on semmonen epämääräinen kipeä tunne kurkussa :( Nenä vuotaa ja väsyttää.

En illalla meinannu saada siis unta, varmaan puolille öin pyörin ja nukahdin lopulta..no, jo 20 vaille 1 esikoinen oli heräämässä, kuului vaan "äiti, joko saa herätä?" Katoin kelloa ja |O sanoin ettei todellakaan, nyt on aika nukkua..no, kaipa se nukahti koska seuraavan kerran heräsin kelloon 10 yli 6 ja silloin esikko pomppas vierestä avaamaan joulukalenteriaan.
 
IhanaValo
Nyt aloin miettimään, et jos pyydetään vähintään sivun mittaista kirjoitusta, niin riittäähän se yks sivu? Ja pitääkö sen olla molemmin puolin kirjoitettu??
 
Nyt aloin miettimään, et jos pyydetään vähintään sivun mittaista kirjoitusta, niin riittäähän se yks sivu? Ja pitääkö sen olla molemmin puolin kirjoitettu??
Mä käsitän silleen et pitäis olla A4:sta se yks sivu ainakin ja jos oiken muistan fonttikoko pitää olla yleisesti ottaen 12. Ja jos asiakirjoja tai muuta rustailee,niin älä kirjota molemmin puolin, vaan ota uus A4 :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä