Onko selvää pässin lihaa, jos käy tietyillä sivustoilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tree

Vieras
Tuota noin, ajattelin tässä vähän varttuneempana ihmisenä kysäistä teiltä seuraavaa: Jos nuori poika laittaa postauksen fb:hen, että tykkää tumblr boys -sivustoista, niin onko se viesti muille siitä, että hän on mahdollisesti bi/homo? Ylireagoinko vain ja onko aivan tavallista, että pojat käyvät tuollaisilla sivuilla? Olen huomannut aiemmin muutaman muunkin postauksen, josta olen uumoillut vähän sen kaltaista, että ehkä on poikaystävä, läh. sydämiä toisilleen (en kyttää, olemme aivan ystäviä).

Minulle se nyt ei olisi mikään negatiivinen asia, pääasia että saa tuntea itsensä rakastetuksi, mutta tiedän että olisi vaikea asia muutamalle muulle suvussa . Mitenköhän tässä asiassa nyt sitten edetään? On tietysti onnellinen, jos on löytänyt rakkaan rinnalleen ja haluaisi ehkä saada hänet esiteltyä suvulleen. Olisiko vinkkejä?

No kyllähän tuo aika vahvasti viittaa siihen että pojista tykkäisi. Tumblr boys tagissa on aika paljon vähäpukeista pojankoltiaista näkyvissä...

Mitenkäs sun sitten pitäisi siinä edetä... Niin. Miksi sun pitää tässä asiassa edetä mitenkään? Eikö se ole pojan oma asia että milloin kertoo koko suvulle olevansa bi/homo?

Missä kohti lapsen seksuaalinen suuntautuminen on vanhemman huolenaihe tai minkäänlainen asia mihin vanhemmalla olisi muka oikeus sotkeentua?

Suku on täynnä ihmisiä jotka osaa olla idiootteja siinä missä muutkin ihmiset maailmassa, se mikä olisi tärkeää että omat vanhemmat osaisi tukea asiassa jos sitä tarvitsee, mutta jos ei, pysyä erossa siitä.

Yhteistyössä