T
tree
Vieras
Tuota noin, ajattelin tässä vähän varttuneempana ihmisenä kysäistä teiltä seuraavaa: Jos nuori poika laittaa postauksen fb:hen, että tykkää tumblr boys -sivustoista, niin onko se viesti muille siitä, että hän on mahdollisesti bi/homo? Ylireagoinko vain ja onko aivan tavallista, että pojat käyvät tuollaisilla sivuilla? Olen huomannut aiemmin muutaman muunkin postauksen, josta olen uumoillut vähän sen kaltaista, että ehkä on poikaystävä, läh. sydämiä toisilleen (en kyttää, olemme aivan ystäviä).
Minulle se nyt ei olisi mikään negatiivinen asia, pääasia että saa tuntea itsensä rakastetuksi, mutta tiedän että olisi vaikea asia muutamalle muulle suvussa . Mitenköhän tässä asiassa nyt sitten edetään? On tietysti onnellinen, jos on löytänyt rakkaan rinnalleen ja haluaisi ehkä saada hänet esiteltyä suvulleen. Olisiko vinkkejä?
Minulle se nyt ei olisi mikään negatiivinen asia, pääasia että saa tuntea itsensä rakastetuksi, mutta tiedän että olisi vaikea asia muutamalle muulle suvussa . Mitenköhän tässä asiassa nyt sitten edetään? On tietysti onnellinen, jos on löytänyt rakkaan rinnalleen ja haluaisi ehkä saada hänet esiteltyä suvulleen. Olisiko vinkkejä?