Suurimmalta osalta on varman jo pikkujoulut vietetty. Mitenkäs meni? Haukuitko kännipäissä pomon? Oksensitko jouluaterian lauteselle? Panitko työkaverin kanssa vessassa? Kaduttaako?
Saattaa olla työyhteisön pelastus. Suomalaisilla ei ole kovinkaan hyvä viinapää ja kännissä suurin osa on ääliöitäMeillä ei oo pikkujouluja : /
Varmaan puolikkaan kuivan siiderin ja sitten olit ihan kännissä!Ei oo ollu varsinaisia pikkujouluja tänä vuonna. Olen viimeksi juonut lokakuun lopussa.
Saitko selville mikä aiheutti allergisen reaktion? Itse sain ruuasta vain kutinaa, joten ilta jatkui normaalisti vaikkakin selvinpäin.Joo, oli oikein hauskaa alkuillasta, kivassa nousuhumalassa ja meno alko olla mukavaa. Sitten sain pahan allergisen reaktion ja meni taju ja vietiin ambulanssilla sairaalaan, jossa jouduin olla yön yli, kun verenpaineet laski niin matalaksi...
Veikkaan, että monen tekijän summa... Alkoholihan vapauttaa histamiineja, sitten vähän mausteista ruokaa ja liikuntaa eli rivakkaa tanssia hikeen asti..Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27668668:Saitko selville mikä aiheutti allergisen reaktion? Itse sain ruuasta vain kutinaa, joten ilta jatkui normaalisti vaikkakin selvinpäin.
Olisinkin! Säästyis rahaa ja maksaa.Varmaan puolikkaan kuivan siiderin ja sitten olit ihan kännissä!