Vaarallinen 9-vuotias, terrorisoi meitä kaikkia tempauksillaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Tuolta puuttuu täysin empatiakyky. Nauraa vain makeasti, jos jotakuta sattuu, nauraa varsinkin silloin, kun on itse aiheuttanut toiselle kipua.

Juuri äsken se terrorisoi pientä sisartaan. Pieni oli tulossa sohvalta alas, kun tuo isompi rontti jotenkin kamppasi toisen ja kohta pieni olikin turvallaan lattialla ja päälle huudot tietty. :(

Miehellä paloi kiinni ja ampui tuota 9-veetä nippurilla päähän.

Tässä alkaa itse kukin olla voimaton tuon lapsen kanssa. Sen tulevaisuus on varmasti vankila. :( Olen vakaasti harkinnut ls-ilmoitusta ja nyt tuli viimeinen niitti, teen sen.

pieni pieni pieni... ja toinen on sitten rontti.
molemmat on sun lapsia ja yhtä paljo huomiota niin isomman ei tarvitse olla tuhma.

ja tiedän että se on vaikeaa, meilläkin on kaksi lasta ja aina pienempi tuntuu pieneltä ja isompi niin kovin isolta.

Mutta näin on ollut aina. silloinkin kun isompi oli yhtä vanha kuin kuopus nyt. samat säännöt ja kuri molemmille, myös pienemmälle.

[QUOTE="höh";27657666]pieni pieni pieni... ja toinen on sitten rontti.
molemmat on sun lapsia ja yhtä paljo huomiota niin isomman ei tarvitse olla tuhma.

ja tiedän että se on vaikeaa, meilläkin on kaksi lasta ja aina pienempi tuntuu pieneltä ja isompi niin kovin isolta.

Mutta näin on ollut aina. silloinkin kun isompi oli yhtä vanha kuin kuopus nyt. samat säännöt ja kuri molemmille, myös pienemmälle.[/QUOTE]

Tuo toinen on saanut aina enemmän huomiota. Vaatii 80%ajastamme, joten tuo pieni jää vähemmälle.

Hakekaa ammattiapua ennen kuin jotakin vakavampaa tapahtuu. Ennen sitä todellista viimeistä niittiä. Lastensuojelusta on varmasti hyvä aloittaa.
Itse hakisin apua jos meillä menisi tilanne usein yli sietokyvyn.

Älkää odottako murrosikää...

[QUOTE="apua";27657675]Kyllä ollaan. Vikaahan siellä on, mut me ei enää osata käsitellä tuota tapausta, vaikka ollaan joissakin valmennuskursseillakin käyty.[/QUOTE]

No mä ainakin ekaks antaisin miehelle luufemman päähän ja sanoisin et anti olla viimenen kerta.

Siis toi sun asenne ei nyt ihan ole kohdillaan kun puhut vankilasta etc, mutta ihan varmasti on pinna kireellä ja epätoivohan tosta sun kirjotuksesta jo huokuukin.

Lisää infoa ja vertaistukea jostakin! Et varmaan ole ainoa jolla on asian kanssa vaikeuksia, vai mitä luulet? Oletko netistä katsonyt diagnoosiin liittyen palstoja, missä pääsis vaihtaa kokemuksia? Ja ehdottomasti soittoa psykiatrille tms.

Itse pitäisin pienempää todella kovasti silmällä ettei mitään pahempaa pääse käymään.

• Tykkää
Reactions: Jätkä

Yhteistyössä