Mistä olet aina haaveillut kotiisi...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissimi

Aktiivinen jäsen
04.10.2012
1 284
2
36
Ah, joku polttaa puuta jossain ja ihana savun haju tulee ikkunasta sisään. Mä niin rakastan TAKKOJA, olen ihan aina pikkulapsesta saakka haaveillut takasta. Sitten kun mulla joskus on kunnon talo.... takka/kamina vähintään sekä olohuoneeseen että makuuhuoneeseen kiitos :D

fire-fireplace+WOOD.jpg

Fireplace.jpg

fireplace-hearth-stone.jpg

• Tykkää
Reactions: versatile
Ettei tavarat olis siellä sun täällä vaan omilla paikoilaan, että niille olis oma paikkansa. Lämmintä (nyt ollu 15-18astetta) ja KOURANLUUKKU ois oiva peli. Ei tartis kokoajan olla päästämässä niitä sisään tai ulos.ö

[QUOTE="vieras";27642665]Todella suuresta kissojen kiipeilytelineestä, jossa on kaikenlaisia pusseja, mökkejä ja tasoja. Ei vain ole tilaa, saavat tyytyä pieneen.[/QUOTE]

tai sitten saattaa hyvin ollakin, kuvittele että olet Ikealla töissä suunnittelijana :D
Seinät, ovenpäällystät ym käyttöön....
En tähän hätään löytänyt mitään huippuesimerkkiä mutta jotain idealähdettä

100_1044.jpg

dlxwallmount-1018.jpg

Yks huone ois kiva lisä ja oonkin haaveillu et jos vois ostaa seinän takana olevan yksiön ja liittää sen meijän kämppään..no, se tuskin onnistuu joten haaveilen et saisin enemmän kirjahyllytilaa tänne, joka paikka täynnä dvd:tä, kirjoja, ja miehen cd-levyt jouduttiin viemään jo kellariin kun ne ei muualle mahtuneet.
Tommonen pukeutumishuone ois kans ihana mut on tyytyminen vaatehuoneeseen. (joka sekin on liian täynnä)

-Isosta vaate/pukeutumishuoneesta joka olisi vain mun käyttöön
-Pallotuolista (kuva tulikin jo tuolla aikaisemmin)
-Meillä tällähetkellä kylmä eteinen, eli lämmin eteinen jossa olisi kätevästi paljon säilytys tilaa kaikille perheen vaatteille ja kengille
-Ylipäätään unelmoin uudesta talosta, nyt asutaan vanhassa ja vanhan remontointi on välillä täyttä tuskaa ja jälkikään ei aina omaa silmää miellytä kun vanhasta vaan ei tule uutta vaikka kuinka tahtoisi.

Yhteistyössä