Avaatteko mulle päivän Fingerporia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Aapee";27641799]Ok, noin minäkin ajattelin. Yleensä F on tosi hyvä, mutta tämä on aika heikko...[/QUOTE]
kai toltaki piirtäjältä välillä loppuu vitsit kesken.

[QUOTE="Aapee";27641799]Ok, noin minäkin ajattelin. Yleensä F on tosi hyvä, mutta tämä on aika heikko...[/QUOTE]

Jarlalla luova tauko... :whistle:

[QUOTE="...";27641809]kai toltaki piirtäjältä välillä loppuu vitsit kesken.[/QUOTE]

No siis hänhän on aivan loistava! Itse en ois keksinyt kuin muutaman sitä tasoa mitä hän suoltaa jatkuvasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27642294:
Tämä juuri on Fingerporissa liian usein se ongelma. Vaikka jujun ymmärtää ihan oikein, usein jää miettimään, olisiko siinä kuitenkin vielä joku oikeasti hauskakin juttu, jota ei tajunnut.

Sehän taas Fingerporissa on parasta, että joutuu miettimään sen monitasoisuutta.

[QUOTE="vieras";27642797]Sehän taas Fingerporissa on parasta, että joutuu miettimään sen monitasoisuutta.[/QUOTE]

Niin, mutta jos siellä ei ole kuin se taso, jonka jo oivalsi, mutta se ei ollut hauska. Pettymys on vain suurempi.

Niin kuin tuossakin, jos heti oivalsi tuon kohtu-jutun, mutta ei pitänyt sitä hauskana ja jää miettimään, että mitä minä nyt en tajunnut.

Typerää kinastella onko joku sarjakuva "oikeasti hyvä" vai ei.
Ihmiset nyt vain tykkäävät erilaisesta huumorista.

Jos ei tykkää niin lukee muuta. Eikä todellakaan kannata lukea väkisin sitä Fingerporia jos pettyy joka kerta? :D

[QUOTE="vieras";27642870]Typerää kinastella onko joku sarjakuva "oikeasti hyvä" vai ei.
Ihmiset nyt vain tykkäävät erilaisesta huumorista.

Jos ei tykkää niin lukee muuta. Eikä todellakaan kannata lukea väkisin sitä Fingerporia jos pettyy joka kerta? :D[/QUOTE]

No minä ainakin kerroin vain oman mielipiteeni ja täsmensin sitä, kun luulin ettei pointtiani tajuttu. Ihmettelen vain, onko jonkun mielestä siis hauskaa miettiä onko juttu sittenkin oikeasti hauskempi, kuin se oikeasti oli :D

Eilinen oli hyvä, hihittelin sitä kahvitauon verran. :D :D

1305624862627

Yhteistyössä