Mistä tykkät? Mikä sun ominaussuus? Mitä haluat?D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
1. Tykkään: lapsista, rahasta, elämästä
2. Hysteerinen, nopea, silti rento
3. Terveyttä kaikille, ei vain perhelle vaan kaikille, hyvää oloa kaikille. Rahaa enemmän itselle ja muille toki aina kelpaa. Kivoja ihmisiä enemmän tai että joku muutu.... no lista on pitkä..paitsi muistin, toivottavasti saan ennen joulua iphone 5:D kun se oli tilattu ja rakastan nämä kännykkät, ne sopii mun yritykseen hienosto. Vielä muistin ja mun lääkäriä tetenkin tänne vaiks heti hah ja haluan itsekin mennä MX Cityyn vaikka kuukaudeksi ja että mun yrityksen sitten pyöri itsestään. Pukki HELP me:laugh: saanko jatka?:D mutta jatkakaa myös te

1. Tykkään: rahaa, Louis Vittun laukut, luomushampanja
2. Säntäilijä, hysteerinen, itsekeskein
3. Rokoteetta kaikille, lapsille paremmat siivousvälinettä, itselle vain pinki lambourghini, matka Meksikon ja Australiaan,myös ehkä Afrika kiva nähdä norsu ja elefanti, iso timaanttikoru, lisä pieniä koiria, maasetutalo Italiasta, hyvä luomukaviari, hopealla pälystetyt leginssit, laminatit silmämuniin ja sademetsäpuusto tehdyt huonekaluja

• Tykkää
Reactions: Señora
:laugh::laugh:
3. Rokoteetta kaikille, lapsille paremmat siivousvälinettä, itselle vain pinki lambourghini, matka Meksikon ja Australiaan,myös ehkä Afrika kiva nähdä norsu ja elefanti, iso timaanttikoru, lisä pieniä koiria, maasetutalo Italiasta, hyvä luomukaviari, hopealla pälystetyt leginssit, laminatit silmämuniin ja sademetsäpuusto tehdyt huonekaluja

Oikeasti hienoa:D Voitko tulla baila mun kaa. Ei ole vitsi muuten. Mutta tykkään sanoista, ne on niin hauskoja

:laugh: Asiaa! :D

Haluan sen verran rahaa, ettei tarttis enää käydä töissä, jos en haluis.
(en tiedä onks mulla mitään ominaisuuksia tai mitä ominaussuus sitten tarkoittaakin)

Tykkään mun miehestä, rakkaudesta, jumalasta ja perheestä.

Olen herkkä, mutta mukava. Muistan loukkaukset kauan.

Haluaisin olla aina näin, ettei ole suuria tavoitteita, ei ole kiire ja kaikki on hyvin. En tykkää muutoksista. Haluan olla rakastettu.

Minun valintani:

1. tykkään perheestä, luonnosta, elämistä, hyvästä ruuasta
2. olen helposti innostuva, lojaali, luotettava, kärsimätön
3. haluan/toivon terveyttä ja onnellista perhe-elämää, kohtuudella mielenkiintoista työtä ja lomaa sopivasti, ulkomaanmatkoja silloin tällöin

Yhteistyössä