Mitäs teidän maanantaihin kuuluu?

Juu. Esikoinen ei kuulemma aio saada lapsia.
Keskimmäinen on suunnittelut sitten taas nimiä myöten suuren katraan.
Eli olen kenties ainakin kymmenen tytön isoäiti.
Ja ehkä pojan, jonka kuopus sitten taas sanojensa mukaan synnyttää, jos jonkun on pakko saada poikiakin.
Meillä esikolla samaisia suunnitelmia...ei lapsia kiitos...kakkonen onkin sitä mieltä että hänelle tulee kiire kun naisia on maailmassa niin paljon ja häntä vain yksi...tuosta nuorimmasta en osaa vielä sanoa mitään..
 
Kasilta ylös kun mies lähti duuniin. Pojat tuli köllimään viereen ja kikateltiin pitkätovi. Pitkänlinjan brunssi ja sitten äiti-lapsi-tanssimuskariin (KYLLÄ POJAT!) Kotiin ja vellit naamaan ja pojat unille. Itse tein pikkukuntopiiriä ja siivoilin paikkoja. Iltaruoka uuniin. Mies tuli etuajassa kotiin ja ihanaa pientä sutinaa ennen poikien heräilyä. Ilta ihanasti koko perheenä touhutessa :)
 
Kauheissa kivuissa kärvistelyä - kumma miten tällainen istuminen läppärin äärellä ei koske niin paljoa :whistle:

Toinen juttu: tilasin finnairilta lahjakortin, verkkomaksu viivästyi ja rahat lähtivät vasta tänään tililtä. Noh...lahjakorttia ei tullut :mad:

Että ei niin kivaa maanantaina ollenkaan :kieh:
Voi kökkö! Toivottavasti tämäniltainen FCI-uutinen piristi :)
 
Täytyy kyllä kertoa, että tänään isompi poika soitti kotiin, että joutuu tulemaan kesken koulupäivän kotiin....lääkkeet eivät euta päänsärkyyn. Eli tässä nyt katsellaan onko tuo migreeni ilmestynyt taas hänen elämäänsä.
 
Niin ja siis omat kuulumiset.
Olen nyt viikon saikulla, ärhäkän rannetulehduksen vuoksi, mutta seuraava työyö on vasta 12.12. Tässä ehtii palautua viime aikojen univeloista edes vähän. Pomo oli ensin vähän pahana, mutta kun iltapäivällä vielä kävin työmaalla, niin kehui saaneen peräti 2 uutta työntekijää. :)

Ja sitten ihanaakin ihanampi uutinen on se, että chodsky pes hyväksyttiin kaikkiin pohjoismaihin roduksi ja vuoden alusta pääsen virallisesti rekisteröimään oman koirani suomen kennelliitton. On tätä odotettukin! :) :xmas:
 
Niin ja siis omat kuulumiset.
Olen nyt viikon saikulla, ärhäkän rannetulehduksen vuoksi, mutta seuraava työyö on vasta 12.12. Tässä ehtii palautua viime aikojen univeloista edes vähän. Pomo oli ensin vähän pahana, mutta kun iltapäivällä vielä kävin työmaalla, niin kehui saaneen peräti 2 uutta työntekijää. :)

Ja sitten ihanaakin ihanampi uutinen on se, että chodsky pes hyväksyttiin kaikkiin pohjoismaihin roduksi ja vuoden alusta pääsen virallisesti rekisteröimään oman koirani suomen kennelliitton. On tätä odotettukin! :) :xmas:
Hienoa :)
 

Yhteistyössä