Mitäs teidän maanantaihin kuuluu?

"Sirkkeli"
No mun maanantaihin kuuluis, että hoitais muutaman asian e-maililla ja puhelimitse. Mutta koska mua ei huvita, niin jää johonkin muuhun päivään. Kun ei se niin justiinsa ole :)
Ja sitten mä haluaisin mennä koissun kanssa pitkälle lenkille, mutta eilisellä puolentoistatunnin lenkillä mun reidelle kävi jotain. On niin kipeä edestä, että varmaankaan en sinne lenkille pääse, perkeles.
 
[QUOTE="Sirkkeli";27636138]No mun maanantaihin kuuluis, että hoitais muutaman asian e-maililla ja puhelimitse. Mutta koska mua ei huvita, niin jää johonkin muuhun päivään. Kun ei se niin justiinsa ole :)
Ja sitten mä haluaisin mennä koissun kanssa pitkälle lenkille, mutta eilisellä puolentoistatunnin lenkillä mun reidelle kävi jotain. On niin kipeä edestä, että varmaankaan en sinne lenkille pääse, perkeles.[/QUOTE]

auts :hug: ehkä ihan levon kannalta vain...
 
"vippis"
Oottelen.. että työkkäristä laittaavat mailia.. että saanko omaehtosen koulutuksen tuen yliopisto-opintojeni loppusuoraksi vaiko enkö. Panniikki! Iha kuitenki summista o kyse! Että kyllä ei tälle päivää mahu mittää muuta ku panniikkia ;)
 
[QUOTE="vippis";27636598]Oottelen.. että työkkäristä laittaavat mailia.. että saanko omaehtosen koulutuksen tuen yliopisto-opintojeni loppusuoraksi vaiko enkö. Panniikki! Iha kuitenki summista o kyse! Että kyllä ei tälle päivää mahu mittää muuta ku panniikkia ;)[/QUOTE]

Pidetään peukkuja :)
 

Yhteistyössä