K
Kepsis
Vieras
Väsynyttä trollaustaMitä ajattelen? Noh, oksettava, helppo kyläpyörä, jonka älykkyysosamäärä on suoraan verrannollinen hänestä löytyviin sukupuolitauteihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Väsynyttä trollaustaMitä ajattelen? Noh, oksettava, helppo kyläpyörä, jonka älykkyysosamäärä on suoraan verrannollinen hänestä löytyviin sukupuolitauteihin.
Väsynyttä trollausta![]()
No toi on mun mielipiteeni lutkista![]()
Voi sepä ikävää :xmas:
No onko se nyt filosofisessa mielessä halveksittavaa tehdä sitä esim. huomion takia, jos molemmat on vapaita ja täysivaltaisia ihmisiä?
Miten niin ei tarvitse miettiä kuin omaa itseään? Itsetyydytys on sitä varten. Joutuuhan seksissä aina huomioimaan sen toisenkin vaikkei olisikaan missään parisuhteessa.
:O Onpas tosi eettistä toimintaa. Sitten ihmettelette, miksi joku pitää moraalittomina irtosuhteita. Musta on vastenmielistä käyttää toista seksileluna oman himon tyydytykseen. Vai tosiaanko olis kiva olla miesten kanssa, jotka esim. lopettais hetken jyystämisen ja oman nautinnon jälkeen ja sanois morjes? Puhu vain omasta puolestasi, olen kuullut muilta aivan eri näkökulmia asiaan. Eivät kaikki ole huomioimatta sitä toistakin ihmistä. Se on ihminen vaikkei kumppani olisikaan.
Ei, en voi. =) Ps. seksuaalinen kokemattomuus ei tee aikuista lapseksi.
Tietenkin on, pitäähän sitä saada halveksua ja tuomita että oma elämä vaikuttaisi niin paljon paremmalta ja itse vanhurskaalta oppineelta.
Et sillä ei oi mitään laatuvaatimuksia vaan se suostuu kaikkien kanssa. Sekä naisessa ja miehessä tollanen kaikkiruokaisuus iljettää.