Mitäs teidän maanantaihin kuuluu?

Huomenta siis :D
Tässä vasta heräillään meillä. Kaupaan ainoastaan pitää kirmailla jossakin viaheessa, muutoin ei juuri mitään tehdä. Jos en nyt keksi mitään ommeltavaa...Iski sellainen pieni ihmetys ja kummastus kun tuntuu sille, että kaikki hommat olis tehty.
Ihana päivä vaikka ulkona näyttää olevan vähemmän ihanaa :D
 
Khimaira
Kauheissa kivuissa kärvistelyä - kumma miten tällainen istuminen läppärin äärellä ei koske niin paljoa :whistle:

Toinen juttu: tilasin finnairilta lahjakortin, verkkomaksu viivästyi ja rahat lähtivät vasta tänään tililtä. Noh...lahjakorttia ei tullut :mad:

Että ei niin kivaa maanantaina ollenkaan :kieh:
 
Kauheissa kivuissa kärvistelyä - kumma miten tällainen istuminen läppärin äärellä ei koske niin paljoa :whistle:

Toinen juttu: tilasin finnairilta lahjakortin, verkkomaksu viivästyi ja rahat lähtivät vasta tänään tililtä. Noh...lahjakorttia ei tullut :mad:

Että ei niin kivaa maanantaina ollenkaan :kieh:
:hug: Mikäs sulla kipuja on tuonut?
 
Yritän olla repeilemättä saumoista. :D

Tuo lumentulo vaikutti odottamattomalla tavalla; heräsin eloon. En meinannut saada viime yönä nukuttua, kun teki mieli siivota. Tänään olen noussut kuudelta, ennen seitsemää oli jo pyykit koneessa pyörimässä ja tiskit hoidettuna. Naama jäätyi virneeseen koiran kanssa lenkillä. Mielenkintoisella tavalla pelottavaa, aavistuksen hämmentävää, mutta varsin virkistävää ja hauskaa. Varsin huomattava muutos viikon takaiseen, kun en meinannut päivällä herätä lainkaan ennen kuin taas kävin nukkumaan.

 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Yritän olla repeilemättä saumoista. :D

Tuo lumentulo vaikutti odottamattomalla tavalla; heräsin eloon. En meinannut saada viime yönä nukuttua, kun teki mieli siivota. Tänään olen noussut kuudelta, ennen seitsemää oli jo pyykit koneessa pyörimässä ja tiskit hoidettuna. Naama jäätyi virneeseen koiran kanssa lenkillä. Mielenkintoisella tavalla pelottavaa, aavistuksen hämmentävää, mutta varsin virkistävää ja hauskaa. Varsin huomattava muutos viikon takaiseen, kun en meinannut päivällä herätä lainkaan ennen kuin taas kävin nukkumaan.

:LOL: hienoa, että kaikki ei ole talvisin sellaisia talviunisia kuin minä ... nauti elosta
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27635664:
mies oli pöllinyt mun toppahousut, joten mä en ulkoile tänään lasten kanssa : / pöh. Viimeiset joululahjat pitäs hankkia ja väsymys painaa päälle. Illalla menen hieman pulkkamäkeen rymyämään.
Voi ei :( Meikäläinen ei ole vielä edes aloittanut joululahjojen hankintaa ja vielä on täysin epäselvää miten ja missä joulu vietetään...
 
Ilmotaan nyt tännekin:D joka puolelle touhotan samasta asiasta

Kissanpentua etsiessä taitaapi mennä maanantai.

Vermeet on valmiina ja olen tässä yrittänyt etsiskellä kodittomia kissoja, se olis tärkeää meille, että koditon saisi kodin. (eli tarkoitan nyt jotakin löytöeläin tms.)

Jos joku tietää mistä pennun saisi pk-seudulta niin kertokaa ihmeessä:)
 
Ilmotaan nyt tännekin:D joka puolelle touhotan samasta asiasta

Kissanpentua etsiessä taitaapi mennä maanantai.

Vermeet on valmiina ja olen tässä yrittänyt etsiskellä kodittomia kissoja, se olis tärkeää meille, että koditon saisi kodin. (eli tarkoitan nyt jotakin löytöeläin tms.)

Jos joku tietää mistä pennun saisi pk-seudulta niin kertokaa ihmeessä:)
eikös pk- omalta löytöeläinhoitolasta vai mitä on löytyis?
 
Khimaira
Ilmotaan nyt tännekin:D joka puolelle touhotan samasta asiasta

Kissanpentua etsiessä taitaapi mennä maanantai.

Vermeet on valmiina ja olen tässä yrittänyt etsiskellä kodittomia kissoja, se olis tärkeää meille, että koditon saisi kodin. (eli tarkoitan nyt jotakin löytöeläin tms.)

Jos joku tietää mistä pennun saisi pk-seudulta niin kertokaa ihmeessä:)
mun naapurilla on kissanpentuja, mä kysyn onko vielä vapaana =)
 
IhanaValo
Pitäis alkaa siivoomaan. Taas. Kumma miten tää kämppä ei pysy päivää kauempaa siistinä vaikka mitä tekis..Juutuin äsken kattoo Poirotia tallennukselta niin meni se kovin siivousinnostus jo ohi..uutta odotellessa :D
 
Pitäis alkaa siivoomaan. Taas. Kumma miten tää kämppä ei pysy päivää kauempaa siistinä vaikka mitä tekis..Juutuin äsken kattoo Poirotia tallennukselta niin meni se kovin siivousinnostus jo ohi..uutta odotellessa :D
Sinä olet kyllä kova likka siivoamaan :D Poirotia voisin minäkin kyllä mielelläni katsella...muutama vanha leffa tuolla nököttäis kyseisestä aiheesta.
 
Torstaista saakka olen odotellut matkatavaroitani... huomenna saisin ne kotiovelleni saakka. En perhana odota, vaan haen itse Matkahuollosta liki 40 km paasta. Alkavat vaatteet loppua... Yhden muksun kanssa labroille, toisen kanssa siteen vaihtoon ja exa viemaan linja-autolle. Siina taitaa maananti olla suurimmalta osin.

Ai niin, olivathan nuo vesijohdot jo jaassa, mutta sulivat ainakin toistaiseksi.
 
Torstaista saakka olen odotellut matkatavaroitani... huomenna saisin ne kotiovelleni saakka. En perhana odota, vaan haen itse Matkahuollosta liki 40 km paasta. Alkavat vaatteet loppua... Yhden muksun kanssa labroille, toisen kanssa siteen vaihtoon ja exa viemaan linja-autolle. Siina taitaa maananti olla suurimmalta osin.

Ai niin, olivathan nuo vesijohdot jo jaassa, mutta sulivat ainakin toistaiseksi.
mihin sun matkatavarat ova kadonneet? Lähetettiin toiseen paikkaan?
 

Yhteistyössä