Mit teette tänään?:)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Minä juon kahvia nyt, koska heräsimme vast klo 10. Mies tuli kotiin ja on vauvan kaa, kohta muut lapset tulee ja joko äiti tai hoitaja vauvalle, ei velä ole selvä. Sitten teen tilauksia kaupan varteen. Sen jälkeen luen luen ja luen ja teen papereita valmiiksi kun annan huomenna yhden koulutuksen

öllykkä
Minä juon kahvia nyt, koska heräsimme vast klo 10. Mies tuli kotiin ja on vauvan kaa, kohta muut lapset tulee ja joko äiti tai hoitaja vauvalle, ei velä ole selvä. Sitten teen tilauksia kaupan varteen. Sen jälkeen luen luen ja luen ja teen papereita valmiiksi kun annan huomenna yhden koulutuksen
olen lapseni kanssa . Siivoan oksennuksia, pesen pyykkiä ja odottelen milloin loput perheenjäsenet alkaa oksennella. Ma luultavammin ei tule hoitolapsia jos minä oksennan muuten tulee koska tauti kiertänyt hoitoperheet. Eli siivoan omien lasten oksennuksia ens viikon ja hoidan siihen viel 4 ylimääräistä lasta... Noh , omat lapset osaa onneksi suhtkoht hyvin tehdä ämpäriin ja pyttyyn tuotokset.
Jos minä sairastun, kuuntelen perheiden haukkuja , annan kolmesta päivästä vähintään hoitomaksu alennusta 15€ / per päivä per lapsi eli kalliiksi tulee yksityisenä sairastaa. Onneksi vakuutus korvaa jos pidempään sairastan. Pitää vaan raahautua hakemaan sairaslomatodistus oksentelun lomassa.

leppoisa päivä
Jotain oli puhe lasten kanssa leipoa ja sit oli tarkoitus käydä porukalla lähikaupungissa. Illalla kun lapset nukkuu niin vähän työjuttuja pitäis saada tehtyä.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja öllykkä;27630716:
olen lapseni kanssa . Siivoan oksennuksia, pesen pyykkiä ja odottelen milloin loput perheenjäsenet alkaa oksennella. Ma luultavammin ei tule hoitolapsia jos minä oksennan muuten tulee koska tauti kiertänyt hoitoperheet. Eli siivoan omien lasten oksennuksia ens viikon ja hoidan siihen viel 4 ylimääräistä lasta... Noh , omat lapset osaa onneksi suhtkoht hyvin tehdä ämpäriin ja pyttyyn tuotokset.
Jos minä sairastun, kuuntelen perheiden haukkuja , annan kolmesta päivästä vähintään hoitomaksu alennusta 15€ / per päivä per lapsi eli kalliiksi tulee yksityisenä sairastaa. Onneksi vakuutus korvaa jos pidempään sairastan. Pitää vaan raahautua hakemaan sairaslomatodistus oksentelun lomassa.
:hug:

"vieras"
Varmaan tässä aletaan pikuhiljaa menemään tuonne "paukkupakkaseen", varastoon hakemaan vähän jouluvaloja ja jos jouluverhot jo laittais... Loppuajan jatkammekin uuteen karvaiseen perheenjäseneemme tutustumista.

"Juhlin" synttäreitäni oksennustaudin jälkimainingeissa...nuoremmalla torstaina, itsellä perjantaina ja mies alkoi tänä aamuna. Jännityksellä odotellaan tuleeko rautavatsaiselle isommalle tytölle tää myös - toivottavasti ei.
Pähkäilen selviänkö töihin huomenna, kahvi ainakin vihdoin maistuu. Joulufiilistä on onneksi ilmassa, että eiköhän se tämäkin päivä mene :heart:

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja öllykkä;27630755:
kiitti. Just nyt toivon että olisin joku muu kuin yrittäjä. Mutta kun tää voitetaan alkaa taas arki rullaan. Onneksi lapset ei sairasta noroa ikinä oksennuspaska versiona meil vaan me aikuiset tehdään se nöyränä huutaen yrjöä ämpärille perseen viheltäessä posliinille tykistön rapa-ammuksia.
Se on aina noin kun vähän vaikeuksia tulee:). Mutta eikö se sitä :hug:

Nyt vielä olla möllötetään. Tilliliha on muhimassa ja piparitaikina sulamassa. Eli pipareita paistetaan tänään ja jahka ollaan ruoka saatu syötyä, mennään pihalle lumeen peuhaamaan :)
Mittari näyttää -15 astetta.

Eilen laitettiin jouluverhot ja kuopus teippaili ympäri kämppää joulutonttuja :xmas:
Muutenkin jouluesineitä ripoteltu paikoilleen. Ehkä aikaista mut ei tässä enää oo kuin 3 viikonloppua ennen joulua ja ainakin kahtena viikonloppuna on muita menoja, ja arkena ei mitään jaksa töije jälkeen.

Millonkoha sitä paketois lahjat :confused:

Yhteistyössä