Eihän tuolla netflixissä oo mitään katottavaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
no otimpa sitten sen kun sitä on kehuttu niin paljon, mutta pettymys oli suuri, iänikuisen vanhoja leffoja vaan, ei mitään uutuuksia, suomalaisia leffoja ei mitään kattomisen arvoista.

Mitä ihmettä te oikein sieltä katotte? Niitä ikuisen vanhoja leffoja ?

-vai onko käyttäjässä vika.......

Ketäköhän huijataan tässä? Kuukauden saa katsoa ilmaiseksi, ja jos ei miellytä niin irtisanoo palvelun...

Samaa mieltä kuitenkin ap:n kanssa, että tarjonta on armottoman vanhaa...

Meillä lapset katsoo sieltä leffoja jonkin verran. Itse katsonut kanssa yhtä jos toista hyvää leffaa ja esim. noi sons of anarchyt ja walking deathit maratoonina. Kyl se musta sen 8euron väärti on ja uskon että tarjonta tulee laajenemaan koko ajan kun käyttäjät lisii. Mut eihän sitä kannata pitää, mikäli ei tykkää joten ihan hyvä et ei ole mitään määräaikaisuuksia vaan voi laittaa kiinni.

Mulle niin kehuttiin et siellä uusia leffoja vaikka kuinka paljon jne.
No ei ollut ei....
Lapsillekaan ei oikeen oo mitään :(

No onneksi on ilmainen kokeilu kk menossa.

Ennen oli nordictv ja siellä on kyllä vaikka mitä katsottavaa,taidetaanottaa se taas käyttöön :)

[QUOTE="Minna";27616457]Mulle niin kehuttiin et siellä uusia leffoja vaikka kuinka paljon jne.
No ei ollut ei....
Lapsillekaan ei oikeen oo mitään :(

No onneksi on ilmainen kokeilu kk menossa.

Ennen oli nordictv ja siellä on kyllä vaikka mitä katsottavaa,taidetaanottaa se taas käyttöön :)[/QUOTE]

Ootsä ja lapses kyllä melkosen nirsoja jos ei mitään löydy reilusta 10000 nimikkeestä..

Kokoajan myös työstävät saadakseen lisää leffoja ja sarjoja.

Etusivun leffat eivät ole ainoat leffat siellä..

Mä oon kyllä tykännyt tosi paljon. Leffoja en ole katsellut, mutta sarjoja, dokkareita ja stand up- juttuja. Paljastavat Valheet oli siellä kokonaan, en ole niitä kaupoista löytänyt. Uusi Sherlock Holmes oli ihana, Dexteristäkin tykkään jne. Lapset on katselleet lastenleffoja ja erityisen tykätty on ollut Tonttu Toljanteri. Teinitytöt puolestaan on kahlanneet niitä romanttisia hömppäleffoja sielunsa kyllyydestä läpi, samoin joitain sarjoja.

Plussaa on se, että pystyy katsomaan kahdelta eri laitteelta yhtäaikaa, usein joku katsookin telkusta Netflixia ja joku toinen tabletilta. Ollaan oltu tosi tyytyväisiä, aion kyllä ostaa palvelun jatkossakin etenkin jos hintap ysyy noin edullisena.

Ai ei oo katottavaa? Paljon klassikkoleffoja ja jotain suht uusiakin, hyviä sarjoja, dokumentteja, lastenohjelmia (tosin kaikki ei suomeksi puhuttuja). Toimii myös pleikkarilla joten on helppo katella suoraan telkkarista eikä tarvi tietokonetta.

Tarjonta lisääntyy koko ajan koska palvelu on Suomessa vasta aloittanut eikä täällä näy kaikki mitä muualla on tarjolla. Jos ei lisäänny niin en mäkään varmaan montaa kuukautta tuosta maksaisi mutta näillä näkymin ainakin vähän aikaa maksan sitten kun toi ilmainen kokeilujakso päättyy joulukuun lopussa. Spotify-käyttäjänä sai kahden kuukauden kokeiluajan kun rekisteröityi ajoissa.

Viaplay on toinen vaihtoehto mutta sitä en oo vielä kokeillut. Sieltäkin saa ainakin kuukauden ilmaisen kokeiluajan.

Yhteistyössä