Ootteko huomanneet, että kun tekee uuden ketjun

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
sepä tässä onkin hieman häiritsevää minulle, itseäni ärsyttäisi myös semmoinen jatkuva läpsytiläpsytiuuh, mutta mitäs se asia sitten oikeasti on? Aika helvetin harva täällä palstalla puhuu ihan oikeasti jotain asiaa mistä saa irti jotain, nää kun on mielipidekysymyksiä pääosin mitä täälä käsitellään ja jokaisella on ihan oma näkemys siitä mikä on hyvä ja mikä ei.

En minä ainakaan täällä käy faktapitoisen websterin sanakirjan vahvistaman korrektin älykkökeskustelujen takia. Sellaista ei ole täälä.

Tarvitseeko sellaista edes?

Toisille autot on tärkeitä asioita, toiset ei jaksa niitä ollenkaan, toisille huomion osoittaminen ristiin rastiin antaa kivaa mieltä blaa blaa blaa...

En jaksa kirjoittaa...
mä en jaksa vastata. :D
 
Kepsis
Ryhdistäydy hyvä mies. On se oikeesti ärsyttävää, että mielenkiintonenkin aihe voidaan tulla pilaamaan sillä tiedät kyllä millä.

Kai sinäkin haluaisit edes joskus, puhua vielä jostain oikeesti mielenkiintosesta aiheesta, ilman että siihen lentää joku Lispetti "Hihhih, läpsyttelen Kepukka sun karvasia luumuja mun hattaraviuhkalla, eiks o ihanaa, HAHAHAHAHA!" paskalla.

Mieti nyt oikeesti.
By the way, tarvitsisin tähän kyllä nyt jotain tietoa siitä olenko minä käyttäytynyt epäheteromaisesti näin "läpsytiläpsyti" ympäri palstaa, alkaa nimittäin häiritsemään jos olen.

Tulkintakysymys kait...

hei ei mulla ole enää mitään sanottavaa vissiinkään...

joten pussutinussutiläpsläps :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ryhdistäydy hyvä mies. On se oikeesti ärsyttävää, että mielenkiintonenkin aihe voidaan tulla pilaamaan sillä tiedät kyllä millä.

Kai sinäkin haluaisit edes joskus, puhua vielä jostain oikeesti mielenkiintosesta aiheesta, ilman että siihen lentää joku Lispetti "Hihhih, läpsyttelen Kepukka sun karvasia luumuja mun hattaraviuhkalla, eiks o ihanaa, HAHAHAHAHA!" paskalla.

Mieti nyt oikeesti.

:LOL::LOL::LOL:

tää oli nii paras...
 
[QUOTE="vieras";27614208]Lunis haluaa kuulemma kieltää sananvapauden ja prinsessaketjuun osallistuvien kirjoittelun toisiin ketjuihin :([/QUOTE]

Nääh, Luna haluaa vaan äksönii.

Aatteleppa ite, ei kai kukaan tosissaan tälläisestä asiasta paasaa!

Tässä ollaan taas kaikki samassa ketjussa läähättämässä, myös Luna:rolleyes:

Luna vaan laajentaa reviiriä, kun sille ei riittänyt toi paheksuvat prinsessat ketju:LOL:
 
IhanaValo
[QUOTE="vieras";27614208]Lunis haluaa kuulemma kieltää sananvapauden ja prinsessaketjuun osallistuvien kirjoittelun toisiin ketjuihin :([/QUOTE]

Ei kai tässä nyt sanavapaudesta oo puhuttu..
Liikaa lämpöä, halihalia ja pusipusia ja se tahtoo purkautua vääriin ketjuihin, sitä kai tässä vaan tarkotettiin.
 
"vieras"
Ei kai tässä nyt sanavapaudesta oo puhuttu..
Liikaa lämpöä, halihalia ja pusipusia ja se tahtoo purkautua vääriin ketjuihin, sitä kai tässä vaan tarkotettiin.
Niin no onhan se vähän ehkä ikävää, että joku kirjoittaa vaikka että epäillään syöpää, niin sitten siihen tulee kaikenmaailman kepsikset ja lispetit lässyttämään sitä uuh, mä haluun nuolla sun tralalaa -mantraansa : /
 
  • Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka
Kyllähän tuollainen nyt ihan tosissaan ärsyttää varmaan aika monia.
Itsekin eilen luin sitä feikki-keskustelua aikani kuluksi, ja ei siinä kyllä kovin paljoa ollut asiaa siihen aiheeseen liittyen.
Suurin osa täytä paskan jauhantaa muutaman palstalaisen välillä.

Itse en ole sitä prinsessa-keskustelua lukenut, joten en tiedä ketkä siellä kirjoittelee (mitä nyt arvailla saattaa) mutta olettaisin että tuontyylistä juttua siellä juuri on.
Eikä siinä mitään, mutta tarvitseeko sitä tosiaan änkeä joka keskusteluun.. :rolleyes:

Se on kaikista ärsyttävintä, jos yrittää lukea ketjua, joka OIKEASTI kiinnostaa ja on suhteellisen asiallinen, ja se tullaan pilaamaan kaiken maailman paskanlässytyksellä.
(Ja tuo feikki-keskustelu nyt ei kovin kiinnostava ollut, mutta kun se ei tod. ole ainoa.....)
 
[QUOTE="vieras";27614257]Niin no onhan se vähän ehkä ikävää, että joku kirjoittaa vaikka että epäillään syöpää, niin sitten siihen tulee kaikenmaailman kepsikset ja lispetit lässyttämään sitä uuh, mä haluun nuolla sun tralalaa -mantraansa : /[/QUOTE]

No tuskimpa nyt sentään:)

Jos sulla mielikuvitus tota luokkaa niin varmasti voit lukea muutaman läähätys viestin jostakin ketjusta, saamatta hirveetä slaagia:D
 
Myönnän. Ja piti tietysti ängetä tännekin horisemaan. Oikeastaan en enää kovin usein tossa kys. ketjussa lirkuttele, joskus harvemmin kyllä joo. Enempi tulee ihan vaihettua kuulumisia muutaman kanssa siellä. Itse ketjua en kritisoi, koska eihän sitä tosiaan tarvi lukea jos ärsyttää.

Välillä kyllä pikkasen kans harmittaa muissa ketjuissa kun oma harvinaisen fiksu kommentti häviää johonkin läpshihii-juttujen jalkoihin.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27614150:
mikäs on se itse asia sitten.
jos tuo "tissiperseuuh" on joilleki asiaa niin olkoot.
Jos ketjun otsikossa lukee vaikka "Kärsin syömishäiriöstä", niin minusta esim. siihen ei noi perseuuhaahtissit liity mitenkään.

Kyllä sinäkin tajuat, mitä ajan takaa. Ne jutut vois hyvin jättää sinne prinsessaketjuun.
 
Kolmas korppi harmaana
Ei se ole sen enempää inside hehkutusta kuin kaverin huomioiminen lämpimästi, missä vaan.

Toki ymmärrän että jotkut haluaa ihmisten olevan tylyjä toisilleen ja tuntemattomia.

Paljon helpompaa suomalaiselle käsitellä negatiivisiä asioita kuin sitä että jotkut hassuttelee toisilleen muiden nenän edessä, oli se liibalaabaa tai ei.

Hankalaa tämä eläminen kun pitää suvaita muita ihmisiä, eritoten hankalaa kun joutuu katsomaan ihmisten sulassa sovussa pöhköilyä.

Tappelisivat edes, perkele.
Siinähän pöhköilet, ihminen, mutta voitko tehdä sen yhteisellä sopimuksella muiden pöhköjen seurassa, ei ketjuissa, joissa kaikki muut paitsi mielikuvituksekas keskustelija ja hänen tosi kreisit mut ihanat palstafrendinsä keskittyvät ketjun aiheeseen, ennen kuin mielikuvituksekas keskustelija ja hänen kreisit mut ihanat palstafrendinsä tukkivat koko ketjun a) keskinäisellä lipomisella ja/tai b)mukanokkelalla flirttailulla
 
Kepsis
No et tietenkään ole huomannut, koska elät siinä "uusi ketju paheksujille, prinsessoille ja kaikille niille jotka ei jaksa pomppia ketjusta toiseen-kuplassa" sisäpuolella.
Sulle koko palsta on nykyään "uusi ketju paheksujille, prinsessoille ja kaikille niille jotka ei jaksa pomppia ketjusta toiseen"mussunmussua.
Tosin jonkinlainen särö tähän hihhulointiin nähtiin viime viikolla, jolloin kupla puhkesi ja Kepsis vietiin saamaan happea kuplan ulkopuolelle.
Niin, voihan sen noinkin tulkita, kun toista ei vaan kiinnosta jos joku vetää pikkarit rusettiin kommenteista :D
 
Jos ketjun otsikossa lukee vaikka "Kärsin syömishäiriöstä", niin minusta esim. siihen ei noi perseuuhaahtissit liity mitenkään.

Kyllä sinäkin tajuat, mitä ajan takaa. Ne jutut vois hyvin jättää sinne prinsessaketjuun.
no tätä mä just tarkotin itekkin. vaikken tykkää itekkään noista läpsypersetissijutuista.
 
Kepsis
Siinähän pöhköilet, ihminen, mutta voitko tehdä sen yhteisellä sopimuksella muiden pöhköjen seurassa, ei ketjuissa, joissa kaikki muut paitsi mielikuvituksekas keskustelija ja hänen tosi kreisit mut ihanat palstafrendinsä keskittyvät ketjun aiheeseen, ennen kuin mielikuvituksekas keskustelija ja hänen kreisit mut ihanat palstafrendinsä tukkivat koko ketjun a) keskinäisellä lipomisella ja/tai b)mukanokkelalla flirttailulla
Esimerkkejä ketjusta missä olen lupsutellut ja läpsytellyt kun ketjun aihe on ollut tärkeä tai muuten merkittävä.
 
Lunatic
Myönnän. Ja piti tietysti ängetä tännekin horisemaan. Oikeastaan en enää kovin usein tossa kys. ketjussa lirkuttele, joskus harvemmin kyllä joo. Enempi tulee ihan vaihettua kuulumisia muutaman kanssa siellä. Itse ketjua en kritisoi, koska eihän sitä tosiaan tarvi lukea jos ärsyttää.

Välillä kyllä pikkasen kans harmittaa muissa ketjuissa kun oma harvinaisen fiksu kommentti häviää johonkin läpshihii-juttujen jalkoihin.
Juu en minäkään sitä ketjua kritisoi. Ihan hyvä että on sellanen höttöketju, koska höttöäkin tarvitaan.
Mutta kunpa se höttöily pysyisi siellä, eikä pilaisi muita ketjuja.
 
"vieras"
Esimerkkejä ketjusta missä olen lupsutellut ja läpsytellyt kun ketjun aihe on ollut tärkeä tai muuten merkittävä.
Jos sulle näyttää ketjun jonka pilaat nuoleskelullas ja lässyttämiselläs, haukut hulluksi stalkkeriksi joka ei tee mitään muuta ku kyttää juuri sun viestejä.

Jos taas ketjua ei osoita, väität että sellaista ketjua ei edes ole.

On aivan sama mitä sulle sanoo, ei mene sulle jakeluun kuitenkaan. Kun et halua tajuta mitä tässä nyt tarkoitetaan niin minkäs sille voi.
 
No en ihan tota tarkottanut.. Esitätköhän nyt tyhmää, vai oletko oikeasti.
Mielummin luen pusipusi-halihali juttuja kuin yllä kirjoittamaasi! :stick:

Mun mielestä tää sun aihe on ihan ok, mutta ketjun aloittajan aloittamana vähän tekopyhä? :rolleyes:

Et muutenkaan osaa keskustella rakentavasti niin ihan sama sulle on vaikka suoltaa noita pusipusi-lutkuti-juttuja:D
 
Kolmas korppi harmaana
Esimerkkejä ketjusta missä olen lupsutellut ja läpsytellyt kun ketjun aihe on ollut tärkeä tai muuten merkittävä.
On niitä tässä ketjussa mainittu; ja tämäkin ketju on kääntymässä sellaiseksi. Jos aikuinen ihminen ei tiedä, mitä asiassa pysyminen tarkoittaa, sitä lienee myöhäistä hälle ainakaan virtuaalisesti opettaa. Lisää itse tähän jokin hassunhauska asennehymiö.
 
Lunatic
Mielummin luen pusipusi-halihali juttuja kuin yllä kirjoittamaasi! :stick:

Mun mielestä tää sun aihe on ihan ok, mutta ketjun aloittajan aloittamana vähän tekopyhä? :rolleyes:

Et muutenkaan osaa keskustella rakentavasti niin ihan sama sulle on vaikka suoltaa noita pusipusi-lutkuti-juttuja:D
Mutta kun kyse ei olekaan sinusta, ja sun haluamisistasi.

Eikä ole kyse minustakaan,
mutta itse ainakin olen kiinnostunut monista asioista, ja haluan niistä keskustella. Tyylini on mikä on, mutta otsikon käsittelemässä asiassa tai sitä sivuavissa asioissa yritän kuitenkin pysyä. Minua ei noi pusi pusi halihali-jutut ole kiinnostaneet edes teini-iässä. Todellakin ärsyttää, että sellasilla pilataan moni mielenkiintonenkin ketju.
 
On niitä tässä ketjussa mainittu; ja tämäkin ketju on kääntymässä sellaiseksi. Jos aikuinen ihminen ei tiedä, mitä asiassa pysyminen tarkoittaa, sitä lienee myöhäistä hälle ainakaan virtuaalisesti opettaa. Lisää itse tähän jokin hassunhauska asennehymiö.
Et laittanut yhtään ketjua meille esimerkiksi:O

Laita joku vakava-aiheinen ketju mikä on pussailtu pilalle, löytysköhän?
 
Mutta kun kyse ei olekaan sinusta, ja sun haluamisistasi.

Eikä ole kyse minustakaan,
mutta itse ainakin olen kiinnostunut monista asioista, ja haluan niistä keskustella. Tyylini on mikä on, mutta otsikon käsittelemässä asiassa tai sitä sivuavissa asioissa yritän kuitenkin pysyä. Minua ei noi pusi pusi halihali-jutut ole kiinnostaneet edes teini-iässä. Todellakin ärsyttää, että sellasilla pilataan moni mielenkiintonenkin ketju.
No olisko sulla sitten näyttää joku ketju mikä on pilattu pusipusi jutuilla?
 
Kolmas korppi harmaana
Et laittanut yhtään ketjua meille esimerkiksi:O

Laita joku vakava-aiheinen ketju mikä on pussailtu pilalle, löytysköhän?
Voi jeesus, voit olla varma, et mulla on parempaakin tekemistä ku todistella jotakin saati opettaa sulle tai kellekään muullekaan keskustelukulttuuria. Jos et ymmärrä, mistä on kyse, niin sitten et. Siis headwall ja facepalm ja kiähkiäh ja pois.
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop

Yhteistyössä