Ja jalleen matkalla kohti Suomea...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morrigan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Morrigan

Aktiivinen jäsen
05.07.2012
4 492
7
38
Kunpa nama matkustusosuudet voisi jotenkin jattaa valiin. Olisi vain perilla. :D

Vasta toinen lentokentta menossa, yksi valilasku edessa ja sitten bussilla hakemaan oma auto, jolla sitten ajelen kotiin. Huomenna iltapaivalla perilla. Kroppani on nytkin iltapaivassa, olen herannyt ennen kuutta (paikallista aikaa), joka on minulle siis todella, todella aikaista. Mies oli laittanut aamiaisen valmiiksi ja suunnitteli lisaavansa sankyyn jousella toimivan heittosysteemin, etta minut saa ylos nopeammin. :saint:

Noin tunnin paasta paasen koneeseen ihmettelemaan, miten pain sita itsensa asettelisi, etta saa nukahdettua. :D

Miehella on raskaampi homma edessa, kun han tulee Suomeen: pidemmat odottelut valilaskukentilla, mutta hanella sentaan on seuraa mukanaan. :saint: Suhteellisen elavainen poikansa. Tuskin kovin tylsaa hetkea ehtii olla. Saali sinansa, silla miehen mielesta matkustamisen kuuluu olla tylsaa: silloin kaikki on mennyt ennakoidusti.

"Onneksi" on viihdetta tarjolla koneessa. :D
Jos muu ei auta, klassista musiikkia korvat ja paa tayteen ja vaivun kevyeen transsiin.

Hitto, nayttaa silta, etta lento on hieman myohassa. Toivottavasti ei paljoa, minulla on kaksi tuntia aikaa vaihtaa seuraavalla kentalla. Onneksi se on tuttu ja selkea paikka.

Tuli mieleen, että osaatko muuten lukea kädenviivoja? Itse yritin eilen, muka tulkita niitä. Kieltämättä osa viivoista sopi erittäin hyvin omaan luonteeseeni/elämääni. Avioliittojen ja lapsien tulkinta kädestä sen sijaan on liian vaikeaa. Damn!

[QUOTE="vieras";27613372]Tuli mieleen, että osaatko muuten lukea kädenviivoja? Itse yritin eilen, muka tulkita niitä. Kieltämättä osa viivoista sopi erittäin hyvin omaan luonteeseeni/elämääni. Avioliittojen ja lapsien tulkinta kädestä sen sijaan on liian vaikeaa. Damn![/QUOTE]

En tietaakseni osaa. Mutta en ole koskaan yrittanytkaan. :whistle:
Ei kuulu toimenkuvaani. Tehtavani tuntuu olevan toisenlainen, toimin peilina ja autan sita kautta - ja helpotan kipuja. Miehen kanssa olemme aika hemmetin hyva tiimi! :D Kumpikin opimme toisiltamme.

[QUOTE="Sirkkeli";27613376]Turvallista ja mukavaa matkaa :)[/QUOTE]

Kiitos! Kunhan on tylsaa, kaikki on hyvin. ;)

Alan tassa hissukseen kerailla konetta takaisin laukkuun ja kayttaa tilaisuuden hyvakseni ja jaloitella viela ennen pitkaa lentoa.

En tietaakseni osaa. Mutta en ole koskaan yrittanytkaan. :whistle:
Ei kuulu toimenkuvaani. Tehtavani tuntuu olevan toisenlainen, toimin peilina ja autan sita kautta - ja helpotan kipuja. Miehen kanssa olemme aika hemmetin hyva tiimi! :D Kumpikin opimme toisiltamme.

Testaa joskus, se on varsin viihdyttävää esim. pikkusormen alapuolella näkyvät poikkiviivat kuvaavat avioliittojen, seurustelusuhteiden sekä salasuhteiden määrää, ja niihin osuvat pystyviivat kuvaavat suhteissa syntyneiden lapsien määrää. Tummat poikkiviivat merkitsevät avioliittoa, vaaleat seurustelusuhteita ja päälekkäiset viivat tarkoittavat salasuhteita.

Yhteistyössä