P
"Pörinä"
Vieras
Kertoisin kyllä miehelle. Painottaisin myös sitä, että huomasin tehneeni virheen ja kadun sitä kovasti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pettänyt ennenkin?;27604754:Öö.. Yleensä kuitenkin on kai se ajatus, että ollaan ainakin
_jollakin tapaa_ yhdessä jos lapsi tehdään/saadaan?
Mutta, mutta..
No entäs jos ei ole?
Ei kannata mun mielestä kertoa ja mahdollisesti rikkoa perhettä.
No entäs jos ei ole?
Ei kannata mun mielestä kertoa ja mahdollisesti rikkoa perhettä.
Pitkissä suhteissa tulee kriisivaiheita. Ap on kuitenkin vielä nuori. Tiedän saavani nyt palstalta paskat niskaani, mutta ymmärrän AP:ta. Mäkin olen nuori äiti ja ollut hyvin nuoresta mieheni kanssa. Välillä tulee sellainen tunne, että hei, olenko mä vielä kaunis ja viehättävä? Hei.. oon vasta 25v, eli aika nuori vielä. Voisikohan minusta kiinnostua joku oikein komea mies?" Sitten sitä mennään. Olen kuitenkin itse osannut vetää rajat vastaan.
Kun tulee kriisi suhteeseen, niin silloin oman itsetunto menee entistä alemmaksi ja ehkä kaipaa jotakin, millä voisi todistaa itselleen olevansa hyvä ja haluttu.
.
Kyl mä miehenä haluaisin tietää että asun huoran kanssa.Jos olisin miehesi, en haluaisi kuulla. Älä osta puhdasta omatuntoa tuhoamalla kaikkea toiselta. Tiedän, että oma mieheni taas on sitä mieltä, että hän haluaisi aina totuuden ja sen jälkeen voisi sitten korjata rikkoutuneen.
Mielipiteet vaihtelevat, osaatko yhtään sanoa mitä miehesi ajattelisi - haluaako tietää vai ei?
Toivottavasti elämä vielä opettaa sua. Tekstistäsi paistaa läpi nuoren ihmisen mustavalkoinen maailma. Tai yksinkertaisen.