Suositelkaa hyviä nastarenkaita

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Suositelkaapas kokemusten kautta hyviä nastarenkaita, hinta-laatu-suhde olisi siedettävää olla kohdallaan.
Kesärenkaat vielä alla ja talvirengaspakko lähestyy - ja pitäis uudet ostaa.

Pistäkeepäs hyvää rengasmerkkiä.

Mulla on autossa alla hancookin kumit (mallia en muista), pitäis olla hyvät ja ainakin jo viime talven pysyin noilla tiellä :D

Hankookit oli mullakin joku vuosi ja nyt on Kumhot - kiinalaista halpatavaarahan nuo on, mutta niin on kaikki muutkin.
Pitääpi käydä kyselemässä Hankookkia tai BF Goodrich on ollut toinen vaihtoehto.
Aikaisemmin ostin aina Nokian Hakkapeliitat, mutta totesin, että ne on ihan "samaa paskaa", kun kaikki muut ja aloin ostamaan sitä parhaiten suositeltua/edullista.

Hankookit oli mullakin joku vuosi ja nyt on Kumhot - kiinalaista halpatavaarahan nuo on, mutta niin on kaikki muutkin.
Pitääpi käydä kyselemässä Hankookkia tai BF Goodrich on ollut toinen vaihtoehto.
Aikaisemmin ostin aina Nokian Hakkapeliitat, mutta totesin, että ne on ihan "samaa paskaa", kun kaikki muut ja aloin ostamaan sitä parhaiten suositeltua/edullista.

Nuo oli kans "luottorengasmyyjän" suosittelemat fillarit, tuli kundit suht tutuiks kun sieltä ostettiin kaikki renkaat mitä taloon tarvittiin :D.
Mulla oli jossain aiemmassa autossa alla jotkut halpiskitkat ja se oli ihan hirvee talvi ajamisen kannalta, tuli todettua et talvirenkaat ei saa olla mitkään hinnat alkaen malli jos ajaa vähänkään enemmän ja/tai vähemmän ihmismäisiin kellon aikoihin.

Nuo oli kans "luottorengasmyyjän" suosittelemat fillarit, tuli kundit suht tutuiks kun sieltä ostettiin kaikki renkaat mitä taloon tarvittiin :D.
Mulla oli jossain aiemmassa autossa alla jotkut halpiskitkat ja se oli ihan hirvee talvi ajamisen kannalta, tuli todettua et talvirenkaat ei saa olla mitkään hinnat alkaen malli jos ajaa vähänkään enemmän ja/tai vähemmän ihmismäisiin kellon aikoihin.

Teillä niitä onkin varmaan vähän enemmän. :D
Mäkin olen ajanut joskus talven kitkoilla ja ei kyllä toiseksi talveksi tule - on se semmosta luistelua.

Mä ostin autooni Kumhot, maksoi 350e eikä käynyt mielessä että ois olleet halpisrenkaat? Mä oon ainakin ollut tyytyväinen, vaan ajelenko siis henkeni kaupalla noitten renkaitten kanssa?

[QUOTE="vieras";27600791]Mä ostin autooni Kumhot, maksoi 350e eikä käynyt mielessä että ois olleet halpisrenkaat? Mä oon ainakin ollut tyytyväinen, vaan ajelenko siis henkeni kaupalla noitten renkaitten kanssa?[/QUOTE]

Enemmän vaikuttaa se missä ajat, koska ajat ja se mitä siellä ratin ja penkin välissä on. Meillä on nämä lähitiet aika huonolla talvikunnossapidolla ja mä ajan tuo meidän muksu kyydissä niin siksi haluan mahd. hyvät renkaat alle.

Mun tarttis kans hankkia uudet talvirenkaat. Vaihdoin viksuna jo muutama viikko sitten, samalla kuulin, että kaikki nastat ovat napsahtaneet poikki. Muuten renkaat olis kuulemma ihan ok.

Myivät minulle Dayton-renkaita. Halpismallia kanssa?

kun kaiken ei tarvii olla uutta niin ostin rengasliikkeestä vajaan talven ajetut michelin x-ice nastarenkaat, sen verran oli kulunu että pinnasta oli irronnu ne valmistuksessa tulevat nypyt.
hintaa jäi asennettuna vähän yli 200€.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
[QUOTE="vieras";27601117]Kun ilmoittelette näitä renkaiden hintoja niin olla mukava tietää mikä on rengaskoko, koska se vaikuttaa oleellisesti hintaan.[/QUOTE]

niimpä, siinä on vissi ero että onko 155x13 vai 225x17

siltakivet on ihan OK kesärenkaat

Vähäkö kävi hitaalla, siltakivet :D

OK, OK.

Joo, tyämatkaa on suuntaan 75 kilsaa ja nyt alla jotkut halpikset, tuli auton mukana. Nuljuu jotenkin urissa ajaessa, vähän epävakaa olo. Olis kyllä kiva ostaa tommottet Hakkat..

Mikähän rengaskoko.. ihan tavis Toyota Corolla, malli 2006.

[QUOTE="Mitä";27601157]Vähäkö kävi hitaalla, siltakivet :D

OK, OK.

Joo, tyämatkaa on suuntaan 75 kilsaa ja nyt alla jotkut halpikset, tuli auton mukana. Nuljuu jotenkin urissa ajaessa, vähän epävakaa olo. Olis kyllä kiva ostaa tommottet Hakkat..

Mikähän rengaskoko.. ihan tavis Toyota Corolla, malli 2006.[/QUOTE]

Löydä Kaikki minuutissa Michelin-rengasvalitsimen avulla

Yhteistyössä