Lauantai-illan vitsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketjuillaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jari Sillanpää meni tatuoimaan omaan pippeliinsä traktorin.
Tatuoija: "Kumpi laitetaan takaveto vai neliveto?"
Jari: "Neliveto."
Sitten tatuoija tatuoi sen ja sitten Sillanpää kysyi:
"Mitä eroa on takavedolla ja nelivedolla?"
Tatuoija: "Neliveto pitää paremmin paskassa."

Pikkukallen vaari oli aika huonokuuloinen ja sattuikin kerran junassa että konduktööri: Matkalippu! Vaari: haista itte vittu! Konduktööri: Turpa kiinni tai heitän teidät junasta! Vaari: Vai aiot vetää mua munasta? Konduktööri: Haistakaa vittu! Vaari: Ai, matkalippu..olisitte heti sanonu!

Pikkutyttö söi tikkaria ja pappi tuli vastaan, tyttö tiputti tikkarin ja kumartui ottamaan sen ja silmäili pudonnutta karkkia, ja pappi kysyi tytöltä:
Onko namussa karvoja?
Pikkutyttö vastasi: Ei, olen vasta seitsemän

Suomalainen, Saksalainen ja Venäläinen sotilaskomentaja oli yhteisellä tapaamisella ja muutaman paukun jälkeen heillä tuli kiistaa että kenen sotilaat ovat rohkeampia!

Saksalainen komensi upseeriaan hyppäämään 4-kerroksen ikkunasta alas, sotilas teki kunniaa komentajalleen ja hyppäsi ikkunasta alas.
Venäläinen komentaja käski upseeriaan hyppäämään alas, sotilas teki hänelle kunniaa ja hyppäsi alas ikkunasta.
Suomalainen komentaja käski myös upseeriaan hyppäämään samasta ikkunasta ulos, suomalainen upseri katsoi ikkunasta alaspäin ja sanoi: hyppää perkele ite ja lähti kävellen huoneesta ulos.

Pikkutyttö söi tikkaria ja pappi tuli vastaan, tyttö tiputti tikkarin ja kumartui ottamaan sen ja silmäili pudonnutta karkkia, ja pappi kysyi tytöltä:
Onko namussa karvoja?
Pikkutyttö vastasi: Ei, olen vasta seitsemän

Nykyään ei toimi, koska ei niitä karvoja oo namussa aikuisillakaan. Joskus oli semmonen vitsi, että "Missä on 1000 jalkaa eikä lainkaan karvoja?" "Jono NKOTB:n konserttiin". NKOTB on tyttölapsien suosikki 20 vuoden takaa.

Suomalainen, Saksalainen ja Venäläinen sotilaskomentaja oli yhteisellä tapaamisella ja muutaman paukun jälkeen heillä tuli kiistaa että kenen sotilaat ovat rohkeampia!

Saksalainen komensi upseeriaan hyppäämään 4-kerroksen ikkunasta alas, sotilas teki kunniaa komentajalleen ja hyppäsi ikkunasta alas.
Venäläinen komentaja käski upseeriaan hyppäämään alas, sotilas teki hänelle kunniaa ja hyppäsi alas ikkunasta.
Suomalainen komentaja käski myös upseeriaan hyppäämään samasta ikkunasta ulos, suomalainen upseri katsoi ikkunasta alaspäin ja sanoi: hyppää perkele ite ja lähti kävellen huoneesta ulos.

No tässähän sen taas näkee, että sivari on sankari ja tosimies on totaali. Nimittäin sivari ei lähe ees alkuunkaan noihin sotahessujen hullutuksiin...

Musta tää on hauska: Mies tatuoi moloonsa tyttöystävänsä nimen wendy tosin lepotilassa siinä luki vain w ja y. Kerran saunassa näki neekerin jonka molossa luki myös w ja y ja kysyi: Anteeksi, lukeeko teilläkin tuossa wendy? Mies nauroi ja sanoi: Ei, siinä lukee welcome etiopia and have a nice day.

[QUOTE="Miia";27592933]Musta tää on hauska: Mies tatuoi moloonsa tyttöystävänsä nimen wendy tosin lepotilassa siinä luki vain w ja y. Kerran saunassa näki neekerin jonka molossa luki myös w ja y ja kysyi: Anteeksi, lukeeko teilläkin tuossa wendy? Mies nauroi ja sanoi: Ei, siinä lukee welcome etiopia and have a nice day.[/QUOTE]

Welcome to the Jamaica and have a nice holiday!

Tää on aika vanha ja hieman rasistinen vitsi, joten jos ei halua lukea niin en moiti :)

Mohamed oli toisella luokalla peruskoulussa ja yhtnä päivänä hän tuli kotia: isi isi, me opeteltiin tänään koulussa numeroita ja minä tiesin kaikki numerot! Isä siihen että hyvä poika, se johtuu siittä että olet musta ja afrikasta kotoisin.
Meni viikkoja ja Mohamed tuli koulusta kotia taas iloisena: isi si, meillä oli tänään koulussa äidinkieltä ja minä osasin kaikki kirjaimet! Isä totesi että hyvä poika, se johtuu siittä että olet musta ja afrikasta kotoisin.
Meni taas viikkoja ja poika tuli iloisena kotia koulusta: isi isi meillä oli tänään koulussa uintia ja kaikilla muilla pojilla oli pienet pippelit ja minulla kaikista isoin, johtuuko se siittä että olen musta afrikkalainen?? Isä puistli päätä: ei Mohamed se johtuu siittä että sinä olet 28-vuotias ja muut vasta 7-vuotiaita.

[QUOTE="vieras";27593116]Ootko Suomen ulkopuolella koskaan käyny?[/QUOTE]

Kesällä viimeksi, tosin silloin vain olin pidennetyn viikonlopun Lontoossa pitämässä hauskaa.

Yhteistyössä