L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on sellainen "kyhmyrä" niskan alapuolella ja lihakset siitä ihan jumissa myös. Johtuuko se pahkura läskeistä vaiko jostain muusta. Miten siitä pääsee eroon?
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27591744:Mistä voisi johtua matala ruumiinlämpö? Mun normaalilämpö ollut aina noin 36.9 ja nyt raskauden jälkeen se on aina noin 35.4. Kukaan ei ole osannut oikein sanoa mitään terveyskeskuksessa, enkä löydä netistäkään tietoa.
Jos lääkäri tekee kuolemaan johtavan hoitovirheen, minkä rangaistuksen hän saa, vai saako mitään, montako tälläistä vakavaa virhettä voi tehdä?
Fysioterapialla.
Mulla myös normaalilämpö aamulla mitattuna on alle 36. Kun lämpöä on 37, olen todellakin sairaana : /
Nii viititkö yhtään avata enemmän? MIKÄ se pahkura on? Mten fysioterapia siihen vaikuttaa? Miksi se on tullut?
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27591744:Mistä voisi johtua matala ruumiinlämpö? Mun normaalilämpö ollut aina noin 36.9 ja nyt raskauden jälkeen se on aina noin 35.4. Kukaan ei ole osannut oikein sanoa mitään terveyskeskuksessa, enkä löydä netistäkään tietoa.
Ihan pakko kysyä, että miten diagnosoisit tilanteen näillä tiedoilla: 2 kk sitten synnyttänyt nainen, 30-vuotias. Jumalattomat kivut alavatsalla, jotka tuntuu myös kyljessä ja säteilee lonkkaan. Ei muita oireita. Se kipu siis niin kova, että potilas itkee.
Tää ihan mielenkiinnosta. Tilanteessa oon ollut itse, ja diagnoosi meni vähän metsään.
Jos kirjoitan TODENNÄKÖISESTI niin ymmärrätkö olla vetämättä liian suoria johtopäätöksiä? Ei tutkimatta voi tietää
Missäs vaiheessa pitäis huolestua kun 2v yrjöää kolmatta päivää ja ripuloi vihreää vettä?