-ap
Kerääntyykö kenelläkään muulla koneellisia pitkin poikin, ennenkuin saatte aikaiseksi vietyä ne kaappeihin? Useinmiten meillä on viikattuja pinoja montakin päivää ja joskus viikkaamattomia läjiäkin.
Ei ole. Neljään eri huoneeseen niitä joutuu viemään. Tai minä yleensä viikkaan pyykin makarissa sängyn päällä ja jokainen hakee siitä omat pinkkansa kaappiinsa.Onko teillä kaikki kaapit samassa huoneessa? Mua rassaa eniten se, että miellä on 5 eri huoneessa niitä kaappeja.
Multa varmaan puuttuu kokonaan siisteysgeeni, kun mua ei ne viikatut pyyheläjät tahdo häiritä (viikkaamattomat häiritsee, koska niissä menee vaatteet ruttuun). Varmasti meillä olisi siistimpää, jos olisin itse tarkempi.Saan koska mun vaan on "pakko" saada kun muuten häiritsee, paitsi niitä en saa jotka silitän. Niissä voi mennä seuraavaankin päivään. Nyt kun on pieni vauva talossa, niin vähän pidempäänkin, enkä ehdi silittämään kaikkea mitä ennen (esim. pussilakanoita).
Se ei ole aina niin hyväkään että on liian vahvaa siisteysgeeniä . Nyt esim. vauvan kanssa stressaa ettei saa kotia pidettyä niin siistinä ja järjestyksessä. Sitten ei ehdi huoltamaan itseään ollenkaan kun kaikki aika menee vauvaan ja siihen että yrittää edes jotenkin pitää kotia siistinä. Tässä toivoisi että osaisi olla vähän lungimpi välillä.Multa varmaan puuttuu kokonaan siisteysgeeni, kun mua ei ne viikatut pyyheläjät tahdo häiritä (viikkaamattomat häiritsee, koska niissä menee vaatteet ruttuun). Varmasti meillä olisi siistimpää, jos olisin itse tarkempi.