Miehen alapää haisee!

• Viestiketjun aloittaja Ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti
Ketuttaa
Eilen oikein VAHDIN kun käytiin yhdessä suihkussa että pesee alapäänsä kunnolla.Ja pesikin. Aina ei pese saippualla mutta eilen pesi.

Suiskun jälkeen vartin sisällä oltiin petipuuhissa ja suuseksissä miehen alapää haisi.Taas!

Ärsyttää!

Sillä vähäisellä kokemuksella mikä mulla on miehistä, en ole ennen tavannut tällaista. Kieltämättä halut alkaa mennä....

"vieras"
No jos sillä on joku tulehdus? Tai ihotauti? Onko paljon karvoja, ja pitkiä? Niihinkin hajua voi jäädä. Ehkä nyt kannattaisi ajatella muutakin kuin vain omia halujasi, esim. myös miehen terveyttä... vai onko se vieras käsite?

"muu"
Mä suosittelisin kyllä kanssa karvojen lyhentämistä tai poistamista kokonaan. Siihen karvaan tarttuu todella herkästi hajut. Ihan samalla tavalla kuin ksinalokarvoihinkin.
Jos karvojen poisto ei auta, niin sitten miettisin minäkin jo jotain tulehdusta eli lääkäriin mars!

hirmuinen pirttihirmu:LOL:
No ei vaineskaan,tiedän ongelman...Menee kyllä halut jos toinen on pessyt huonosti..Mutta taitaa olla toi haaraväli vähän semmoinen paikka että kaikkia hajuja ei saa ees sillä kloriitillakaan pois.
Jollain se vaan haisoo enemmän kuin toisilla..veikkaan että liittyy myös pahaan :O sperman makuun,höps!

"hop"
Mun ukollani ei kyllä karvoitus ole koskaan haissut. Jos joku on haistakseen, niin esinahan alle jäävä alue. Harvemmin kyllä on tarvinnut haistella, mies huolehtii alapesuistaan kiitettävästi.

"vieras"
[QUOTE="hop";27563314]Mun ukollani ei kyllä karvoitus ole koskaan haissut. Jos joku on haistakseen, niin esinahan alle jäävä alue. Harvemmin kyllä on tarvinnut haistella, mies huolehtii alapesuistaan kiitettävästi.[/QUOTE]

No eihän se karvoitus välttämättä haisekaan, mutta sekin on mahdollista...

"jaiks"
[QUOTE="vieras";27563355]Pesun jälkeen kosteusvoidetta, jossa on vähän tuoksua mukana... siinä teille ilmainen neuvo, olkaat hyvät.[/QUOTE]

Kosteusvoidetta esarin alle? :D Mahtais olla ihana tuoksu :X

"aapee"
En varmasti saa tuota lähtemään lääkäriin!!
Yritetty on muiden vaivojen aikaan...

Tästä en ole viitsinyt huomauttaa,ettei vaikuta haluihin. Kun tosiaan pesi hyvin,mutta varmaan jäi sitten esarin alle haju..

"aapee"
Ei kai sitä nyt täysin hajuttomaksi saakaan, koska eritteissä on ominaishajunsa. Ruokavaliolla voi kuulemma vaikuttaa siihen, mille alapäästään haisee ja maistuu.
Tämä on totta.
Siltikin tuntuisi että haju on vielä voimakkaampi,eli tosiaan olisi sitten ´likainen´esarin alta.
En muista mite pitkään tämä ongelma on ollut,nyt korostuu kun hajuaisti on parantunut tupakanpolton lopettamisen jälkeen.

vierasssss
Ei ehkä kannata vahvoilla saippuoilla pestä, vaan sellaisilla, joiden ph on alapäälle sopiva ja saippua tarpeeksi mieto. Apteekista saa. Miten ois pelkkä kunnollinen vesipesu ennen suuseksiä tai jokin maistuva liukastevoide...

Yhteistyössä