Monelta teidän pitää herätä?

• Viestiketjun aloittaja Hihhei
  • Ensimmäinen viesti
3,5h päästä. Jotta kerkeäisi rauhassa syödä aamupalan (pahoinvointia, tulee helposti ylös) ja katsoa viimeiset aamuvalmistelut ennen kuin herättää muksuja. Esikoinen saatettava taksille ja keskimmäinen kouluun.

3,5h päästä. Jotta kerkeäisi rauhassa syödä aamupalan (pahoinvointia, tulee helposti ylös) ja katsoa viimeiset aamuvalmistelut ennen kuin herättää muksuja. Esikoinen saatettava taksille ja keskimmäinen kouluun.
Tuleeko sulle vauva vai miksi etoo? :)

Mun herätyskello soi 6:15. Varmistukset herää 6:30 mönkimällä viereen. Ja tuplavarmistus pyytää ulos tarpeilleen viim 7:30.

Herätyskello hääti minut ylös klo 1:30. Nyt mulla on herätys soimassa klo 9:10, saa nähdä ehdinkö nukkua silmällistäkään ennen sitä. Noo, häädän tuon pojan kouluun ja sitten sammutan systeemit hetkeksi. :D

HippuTAR
Juu, torstaina. :D Ensimmäistä kertaa saa kokemusta loppuraskauden pahoinvoinnista.
Onnea!
Mun on nyt pakko udella sulta että kuinka sä uskallat vielä tehdä lapsia? Siis kun teillä on jo kaksi erityislasta? Ei tietenkään tarvi vastata jos utelen liikoja.

Ihan vaan sillä ku mulla on yksi kehityisvammainen ja vesipäinen poika, molemmat "viat" on kuitenkin kohtuullisen lieviä, suurin ongelma on se ettei poika puhu. Toi poika on meidän toka lapsi ja kolmannes raskaudes pelotti aivan karseesti että tulevakin lapsi ois kehityisvammainen. Neljännes raskaudes ei niin pahasti enää mutta jonkin verran pelotti sillonkin.

Yhteistyössä