Suolaista leivottavaa pikkujouluihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla olis tänään kaveriporukan pikkujoulut... Tarkoituksena, että jokainen leipoisi jotain. Mulle osui suolainen puoli vastuualueeksi. Onkos ehdotuksia, mitä tekisin? :)

Tässä kiva pikkusuolainan glögin viereen.Osta valmista piparitaikinaa, kauli ohueksi, ripottele päälle aurajuusoa, kierrä rullalle ja leikkaa kiekkoja, paista paketin ohjeen mukaan.

[QUOTE="aapee";27554309]kuulostaa todella hyvältä! Millaista juustoa siis tarkoitat?[/QUOTE]ite oon laittanu ihan naturel violaa ja savulohta sekaisin. jos haluaa voi käyttää maustettujakin. ite tykkään että kalan omamaku pääsee esiin. ja jos tahtoo päälle voi laittaa pikkasen juustoraastetta, mutta ei oo mitenkään pakollista.

No voi hitto. Yks kaveri on jo tehny jotain savulohijuttua joten ei toi ehkä sovi... :/ Olisko jotain muita ideoita? Toi aurajuustojuttu olis muuten tosi hyvä, mut porukasta puolet ei syö aurajuustoa...

[QUOTE="aapee";27554428]No voi hitto. Yks kaveri on jo tehny jotain savulohijuttua joten ei toi ehkä sovi... :/ Olisko jotain muita ideoita? Toi aurajuustojuttu olis muuten tosi hyvä, mut porukasta puolet ei syö aurajuustoa...[/QUOTE]

No se tietty rajottaa hieman :) Tee ihan pikku erä niille jotka aurasta pitää, ne nimittäin on NIIIIIN hyviä!

Mites olis vaikka cocktail-karjalanpiirakat ja pari hyvää levitettä, ei ehkä jouluista ja saattaa tuntua et on menty sieltä missä aitaa ei ole koskaan ollutkaan, mut hyviä silti :D

[QUOTE="Vieras";27554456]No se tietty rajottaa hieman :) Tee ihan pikku erä niille jotka aurasta pitää, ne nimittäin on NIIIIIN hyviä!

Mites olis vaikka cocktail-karjalanpiirakat ja pari hyvää levitettä, ei ehkä jouluista ja saattaa tuntua et on menty sieltä missä aitaa ei ole koskaan ollutkaan, mut hyviä silti :D[/QUOTE]

taidan mennä sieltä missä aidasta ei ole koskaan kuultukaan... teen nakkipiiloja :D

Yhteistyössä