V
"vieras"
Vieras
meidän liitto on ajautunut pikkuhiljaa siihen että toisessa kaikki ärsyttää, eikä toinen tee elettäkään tapojaan muuttaakseen. Viime aikoina on kyrsinyt erityisesti vauvan hoito, mies ärsyyntyy heti kun vauva itkee, ei osaa lohduttaa tätä, katsoisi mieluummin telkkaria, ei halua pukea kun vauva alkaa siitä itkemään... vaipankin vaihto on vähän sitä sun tätä. Kyllä mies kaiken tekee, mutta minun täytyy aina ensin suuttua ja käskeä tekemään. Sit mulle kiukutellaan vaan jos jotain täytyy tehdä.
Ei meillä aina ole ollut tälläistä, tämä on viime aikoina vaan ajautunut tähän, että miestä ei enään edes kiinnosta vaikka sanon suoraan että tarvitsen apua tässä ja olen väsynyt.
Olen jo katsellut asuntojakin netistä ja suunnitellut että otan vauvan kainaloon ja lähden
Ei meillä aina ole ollut tälläistä, tämä on viime aikoina vaan ajautunut tähän, että miestä ei enään edes kiinnosta vaikka sanon suoraan että tarvitsen apua tässä ja olen väsynyt.
Olen jo katsellut asuntojakin netistä ja suunnitellut että otan vauvan kainaloon ja lähden