Voihan räkä, en taaskaan tullut raskaaksi vaikka lähes joka päivä yritys ollut kova.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tää on nyt vaan tällainen avautumisviesti.

Voih, mua niin harmittaa. Ei tää ollut vasta kun neljäs kierto ja tiedän kyllä, että voi mennä kauan ennen kuin tulee raskaaksi. Meillä on jo yksi lapsi, joka sai alkunsa kertalaakista, mutta miksi ihmeessä toinen ei saa alkuaan. Joka päivä, siis ihan joka ikinen päivä viime kierrossa ollaan yritetty saada raskaus alkamaan, mutta niin ne menkat taas tuli voi prkl.

:( Mä kyllä voisin vaihtaa sun kans paikkaa...minä taas räsähdin paksuksi ja en todellakaan olisi vielä tätä halunnut! Maha kasvaa ja välillä ahdistaa niin vietävästi! Anteeksi,ei ehkä ole sopivin ketju tämmöiselle valitukselle!!!!

Miten voi yrittää liikaa, en tajua. Ajatustasolla siis ymmärrän liikaa yrittämisen, mutta mitä haittaa voi raskautumisen kannalta olla jos harrastaa seksiä joka välissä?

Miten voi yrittää liikaa, en tajua. Ajatustasolla siis ymmärrän liikaa yrittämisen, mutta mitä haittaa voi raskautumisen kannalta olla jos harrastaa seksiä joka välissä?

Väkisin yrittäessä elimistö ei välttämättä ole niin otollisessa kunnossa. Kaikkia mekanismejahan ei tunneta. Mutta molella auttaa jo se, että se yrittäminen lopetaan ja nautitaan vaan rennosti seksistä silloin kun huvittaa.

kun yritetään liikaa puhutaan usein siitä, että kun naidaan joka päivä vs. parin kolmen päivän välein niin tuossa jälkimmäisessä yleensä siittiöiden laatu on parempaa ja niitä on enemmän.

Yhteistyössä