Orgasmin kontrollointi/kieltäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Onko kukaan kokeillut seksissä tai varsinkin omassa kivassa mitä kaikkea saa aikaan kun viivyttelee kunnolla orgasmiaan tai jopa kieltää sen itseltään?
Jos ette oo koittanut, niin veikkaan ette ihan kaikkea tiedäkään miltä mikäkin voi tuntua.

Eli homman juju on lopettaa touhut juuri tulemisen kynnyksellä, useita kertoja. Lopuksi voi tulla sillä tavalla, että esim. pelkästään käsien pitäminen rinnoilla puskee orgasmin läpi eikä voi enää estää.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kokeile äläkä kysele.

Miksi syödä yksi hieno sacherkakku kun voi syödä kymmenen kuivaa pullankänttyä?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä;27540758:
Tuota...miksi pitäisi kieltää tai estää. Kun niitä saa kumminkin juuri niin monta kuin haluaa.

[QUOTE="Vieras";27540813]Kokeile äläkä kysele.

Miksi syödä yksi hieno sacherkakku kun voi syödä kymmenen kuivaa pullankänttyä?[/QUOTE]

En tykkää kummastakaan :D

Mutta mun orgasmit on kyllä mahtavia jo näinkin, älä suotta huolehdi.

[QUOTE="Vieras";27540722]Onko kukaan kokeillut seksissä tai varsinkin omassa kivassa mitä kaikkea saa aikaan kun viivyttelee kunnolla orgasmiaan tai jopa kieltää sen itseltään?
Jos ette oo koittanut, niin veikkaan ette ihan kaikkea tiedäkään miltä mikäkin voi tuntua.

Eli homman juju on lopettaa touhut juuri tulemisen kynnyksellä, useita kertoja. Lopuksi voi tulla sillä tavalla, että esim. pelkästään käsien pitäminen rinnoilla puskee orgasmin läpi eikä voi enää estää.[/QUOTE]

Googlella "orgasm denial"

[QUOTE="vieras";27540904]Mä olen vissiin tuossa kieltovaiheessa kun en oo koskaan saanut orgasmia... Eli jos joskus sen onnistun saamaan, sen on oltava jotain tajunnanräjäyttävää??[/QUOTE]

Mahdollisesti. Kyllä mulla ainakin on muistissa edelleen eka orgasmi, joka oli liki tajunnanräjäyttävä. =)

Tuo kuullostaa siltä, ettei orgasmisi olisi henkinen tapahtuma vaan lähinnä fyysinen vatkaaminen. Kyllä ainakin mulla jos on tarpeeksi halukas ja hyvät fantasiat päässä niin se onnistuu jopa ilman jatkuvaa kosketusta.

[QUOTE="vieras";27541072]Ei toimi mulla. Karkaa sit jossain vaiheessa ja ei tunnu yhtään miltään.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";27541100]Tuo kuullostaa siltä, ettei orgasmisi olisi henkinen tapahtuma vaan lähinnä fyysinen vatkaaminen. Kyllä ainakin mulla jos on tarpeeksi halukas ja hyvät fantasiat päässä niin se onnistuu jopa ilman jatkuvaa kosketusta.[/QUOTE]

Ihme arvostelua ja pätemistä. Mitä se sinulle kuuluu, miten toiset huippunsa saavuttavat?

[QUOTE="vieras";27541072]Ei toimi mulla. Karkaa sit jossain vaiheessa ja ei tunnu yhtään miltään.[/QUOTE]

Joo, mulla käy samoi! Mut joskus voin saada sen ekan orgasmin ihan vaan vaikka nännin imemisestä;)

[QUOTE="Vieras";27541100]Tuo kuullostaa siltä, ettei orgasmisi olisi henkinen tapahtuma vaan lähinnä fyysinen vatkaaminen. Kyllä ainakin mulla jos on tarpeeksi halukas ja hyvät fantasiat päässä niin se onnistuu jopa ilman jatkuvaa kosketusta.[/QUOTE]

En kyllä maininnut miten sen orgasmini saan. Ny oli kyse siitä et o paranee kun sitä pidättelee. Mulla se ei vaan toimi vaan pitää antaa mennä sillon kun sille tuntuu.

Kyllä se näin on! Kun homma toimii ap:lla, on sen toimittava myös muilla. Ne jotka muuta väittävät eivät vaan osaa aivätkä tiedä mistään mitään. Piste.

Yhteistyössä