pelkään olevani raskaana, en uskalla kertoa miehelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surusilmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surusilmä"

Vieras
eli, meillä on jo kolme lasta (6v, 4v & 7kk), molempien mielestä määrä on nyt täynnä.
söin ennen pillereitä joiden ottamisen kellonajalla ei ollut väliä, kunhan ne otti joka pv mutta viimeisen
synnytyksen jälkeen sain pillerit jotka pitäisi ottaa aina samaan aikaan. en uskonut sen olevan niin
nökönuukaa, ja olenkin ottanut tyyliin yhtenä päivänä klo 9, toisena klo 12, kolmantena klo 20 jne..
miehen ex-vaimo jätti salaa pillerit pois, mies pelkääkin kamalasti että teen saman ja ottaa
luultavasti eron jos olen nyt mokannut :(! oireina on navan kohdalla värinää ja painetta ja puristusta, elohiiri eri puolilla mahaa, väsymystä, mielitekoja ( ostin pussin lihapiirakoita, söin kaikki samana päivänä ja olin juoda miehen oluen kun se näytti & tuoksui hyvältä - EN JUO KALJAA), finnejä . minun on pitänyt ostaa
testi jo kaksi viikkoa, mutten vain pysty. miten nelikymppinen ämmä voi mokata näin kuin mikäkin teini ?!!! :headwall.

Argh, et uskonut sen olevan niin nökönuukaa... mutta mitäpä se enää auttaa tuosta motkottaa, tehty mikä tehty. Ja toisaalta, olisihan pilleri voinut olla tehoton vaikka ripuloinnin takia, tai ihan unohtua ottaa -kai se ihan inhimillistä on.

Ei muutako testaamaan ja jos on + niin ei kai auta kuin rehellinen peli. Ei sitä kovin pitkään voi mieheltä salatakaan ;)

Ja toisaalta, kun sulla on pelko persiissä, saatat herkästi jo kuvitella kaikenlaisia oireita.

Selvitä ensin oletko raskaana. Asia kerrallaan.

no mä oon unohtanut ottaa pillerin olikeeseen aikaan vaikka kuinka monesti, välillä jopa niin että oon ottanut yli sen 12tunnin varoajan.. kerran unohdin 2iltana peräkanaa(koska olin juuri aloittanut iltatyöt ja illalla vaan nukahdin ja oli hirveesti kaikkee musitettavaa koko ajan)

Mutta kertaakaan en näiden vuosien aikana ole tullut raskaaksi! vaikka ilman pilsui raskausta tarttee yrittää 1-2kuukautta.

Tee selväksi miehellesi, että pillerit ei ole 100% varma ehkäisykeino eli turha sulle mököttää jos nyt raskaana olet.

Öh, ei se nyt ap:n tapauksessa noin mene. Tietenkään mikään ehkäisykeino ei ole 100 %:n varma, MUTTA ap tiesi, miten pillerit olisi pitänyt ottaa ja silti on säveltänyt ihan omiaan. Kyllä miehellä tuossa kohtaa olisi ihan oikeaa syytä mököttää ap:lle, jos yhdessä ehkäisyksi on sovittu nuo pillerit ja ap laiminlyö niiden ottamisen oikeaan aikaan.

Yhteistyössä