Mikä on rujoin näky esim. uimahallissa jota oot nähny?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon monen silmissä hurjan rujo kaikkine leikkausarpineni ja sen kyllä huomaa aikuisten ilmeistä kun pitkään katsovat ja vääntelevät naamaansa. Moni lapsi on ihan kysynyt miks mulla on arpia ja heille olen asiallisesti kertontu mistä arvet johtuvat jonka jälkeen on huomannut et asia on sit ok ja se siittä. Olisko syytä miettiä miltä siitä tuijotettavasta tuntuu, joka ei rujoudelleen mitään voi.

En käy uimahallissa, koska on niin huono näkö. Siinä olisi palstalaisille rujo näky, ku tää ihan pokkana pölähtäis miesten puolelle uinnin jälkeen. Näin vois nimittäin käydä ja hyvinkin voisin istua miesten kanssa saunassa, jollei kukaan mies puhuis mitään :LOL: Mä ilman laseja mitään nää.

Ei oo jäänyt mitään mieleen.

Mun äitiä hävettää mennä nykyään uimahalliin, pelkää just että ihmiset jää tuijottamaan eikä ole mennyt vielä. Hänellä on toinen rinta leikattu keväällä pois syövän takia.

Aries 78
Vartijana haettiin yksi nelikymppinen ukko saunasta pois kun oli siellä kussut kiukaalle ja paskonut lattialle ja osittain lauteille, oli sitten kierinyt siinä omissa tuotoksissaan.. Ilmeisesti ei lämpö sopinut ja nestehukka veti nupin sekaisin, saatiin kaveri rauhoittumaan ja talutettiin suihkunkauttaa pukuhuoneeseen ja siittä tulikin sitten lanssi hakemaan. Henkilökunta luuli että oli humalassa ja sen vuoksi meidät hälytettiin kun oltiin samassa rakennuksessa muuten kierroksella. Siinä kun sitä kaveria pestiin omista jätöksistä suihkussa, niin tuli mieleen ettei ole työntekijöillä helppoa sairaalassa jos paljon vuodepotilaita.

Harrastin uimahyppyä, joten vietin aika paljon uimahallissa aikaa ja näin siellä melkeinpä joka kerta naisen jolla oli selkeästi anoreksia.. Nyt jälkeenpäin oon miettinyt sitä, kun yleensä jos ei pidä omasta vartalostaan, ei olla esillä niin avoimesti, mutta tämä ei ikinä peitellyt tai häpeillyt itseään.. Mutta anyways oli siis ihan tajuttoman laiha ja pelottava ilmestys.

Hhhh
Ei oo jäänyt mitään mieleen.

Mun äitiä hävettää mennä nykyään uimahalliin, pelkää just että ihmiset jää tuijottamaan eikä ole mennyt vielä. Hänellä on toinen rinta leikattu keväällä pois syövän takia.
Tietäähän äitisi, että hän saa käyttää uimapukua saunassakin kun on se "lupamerkki" uimapuvussa? Suurin osa ihmisistä on kuitenkin fiksuja ja ymmärtävät miksi rinta puuttuu. Lapset kyllä saatavat tuijottaa ja kysyä, mutta se on puhdasta uteliaisuutta. Lapset ovat yleensä sujut asian kanssa kun sen heille muutamalla sanalla selittää. Mutta onhan se ymmärrettävää, että äitiäsi ahdistaa...

Eräällä naisella oli bikinin alaosa luiskahtanut häppreiden väliin. Seisoi tyytyväisenä altaa reunalla huhuilemassa lapsilleen. Niin olisi tehnyt mieli vinkata, että katsoppa alespäin. Ajattelin kuitenkin, että ehkä on parempi, että itse huomaa. Voi sitten elää illuusiossa, jossa kukaan ei olekkaan huomannut mitään.

"vieras"
Täytyy sanoa, et en unohda sitä kertaa kun näin oman perseeni suihkuosaston kokovartalopeilistä, perse oli plättänä ja täynnä selluliittia. Todellisuus iski naamaan.

"nana"
Siis nyt täytyy mennä googlettamaan mikä on ulos luiskahtanut kohtu, en oo ikinä kuullu. No mun mummo oli varmaan hurja näky ku oltiin uimahallissa, vastadiagnosoitu alzheimerin tauti ym mut siis joka torstai käydään uimaahallissa ja kuukaus sitten unohti uikkarit kylpytilojen puolelle. Ehti mennä hyppäämään altaan päästä hienon uimahypyn alasti ennenku uimavalvoja kiiruhti paikalle.. Ite näin kaiken vähän kauempaa enkä raskaana olevana uskaltanu lisätä vauhtia etten rypässy.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton;27534463:
En käy uimahallissa, koska on niin huono näkö. Siinä olisi palstalaisille rujo näky, ku tää ihan pokkana pölähtäis miesten puolelle uinnin jälkeen. Näin vois nimittäin käydä ja hyvinkin voisin istua miesten kanssa saunassa, jollei kukaan mies puhuis mitään :LOL: Mä ilman laseja mitään nää.
En minäkään näe ilman laseja juuri mitään. Siksipä mulla on rillit uimahallissa päässä.

Scarlett harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton;27534463:
Mä ainaki meen uimaan silmälasit pääs koska mä en näe ilman niitä tarpeeks hyvin.

Yhteistyössä