Kannattaisi miettiä miten asiat muotoilee lapsilleen,

No meinasin likan koulukaveria kutsua meille, kun tytöillä oli semmoisia suunnitelmia keskenään, mutta ilmeisesti ei olla toivottujen kontaktien listalla tämän tytön vanhempien taikka äidin mielestä. :whistle: Yhtäkkiä, jostain syystä. Aika hanurista musta, kun tytöt kuitenkin tulee mainiosti toimeen keskenään.

Tytön kaveri oli kertonut tytölle mitä äitinsä oli sanonut, ja me kuultiin se sitten kanssa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;27533024:
Eikö kuitenkin ole parempi että asia tuli suoraan selväksi. Ei tarvitse kaverin äidin näytellä, eikä tytön ihmetellä jos kaverin äidin käytös häntä kohtaan on pidättyvää. Kaikista ei vaan pidä.
Ai tuli sun mielestä "suoraan" selväksi jos tämä kaveri kertoo mun lapselle mitä äitinsä oli sanonut, ja mä sitten kuulen asiasta tytöltä.
Selväksi kyllä tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27533051:
Ai tuli sun mielestä "suoraan" selväksi jos tämä kaveri kertoo mun lapselle mitä äitinsä oli sanonut, ja mä sitten kuulen asiasta tytöltä.
Selväksi kyllä tuli.

Toki olisi ollut parempi jos kaverin äiti olisi ollut suoraan itse sinuun yhteydessä asiassa, jolloin olisit omallesi saanut asian kertoa siten kun itse parhaaksi olisit nähnyt. Hän kuitenkin kertoi asian omalle lapselleen juuri siten kun sen itse halusi omalle lapselleen kertoa, ellei se tapa taas sovi toisaalla, niin sille ei mitään voi.

Tämä tyttö on kyläillyt meillä ennenkin, ja tämä tuli nyt aika puun takaa. En ole ollut paljoa tekemisissä näiden vanhempiensa kanssa, mutta kyllä itse ainakin sen verran aikuinen olen ettei aikuisten keskinäiset välit vaikuta lapsien väleihin. Ilmeisesti ei olla tarpeeksi hienoja ihmisiä.

jutut tuppaa muuttumaanj
Suhtautuisin todennäköisesti hieman varauksella "terveisiin" jotka kulkeneet jo 2 välikäden kautta, jotka ovat kaikenlisäksi lapsia. Ottaisin asian puheeksi kyseisen äidin kanssa, että menikö se nyt näin niinkuin kuulin.

• Tykkää
Reactions: Black Diva´s

Yhteistyössä