Ai tuli sun mielestä "suoraan" selväksi jos tämä kaveri kertoo mun lapselle mitä äitinsä oli sanonut, ja mä sitten kuulen asiasta tytöltä.Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;27533024:Eikö kuitenkin ole parempi että asia tuli suoraan selväksi. Ei tarvitse kaverin äidin näytellä, eikä tytön ihmetellä jos kaverin äidin käytös häntä kohtaan on pidättyvää. Kaikista ei vaan pidä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27533051:Ai tuli sun mielestä "suoraan" selväksi jos tämä kaveri kertoo mun lapselle mitä äitinsä oli sanonut, ja mä sitten kuulen asiasta tytöltä.
Selväksi kyllä tuli.
Olikohan 3v. vai 14.vSuhtautuisin todennäköisesti hieman varauksella "terveisiin" jotka kulkeneet jo 2 välikäden kautta, jotka ovat kaikenlisäksi lapsia. Ottaisin asian puheeksi kyseisen äidin kanssa, että menikö se nyt näin niinkuin kuulin.
No ei se nyt sen enempi paisunut kun alkuärsytyksestäni pääsin. Katellaan nyt sitten.Kyllä minä sinuna ottaisin yhteyttä tytön kaverin äitiin ja kertoisin mitä kuulin. Voi olla kuule ihan joku väärinkäsitys tms. ja nyt paisuu ihan turhaan.