Tää palsta ois paljon parempi, jos kukaan ei vois kirjautua mustaksi nikiksi

  • Viestiketjun aloittaja vieras105
  • Ensimmäinen viesti
vierasharmaawhatever
Kepsis, anna olla. Eivät ole tuon arvoisia.
Juuri tätähän ap tarkotti.
Esim sun on nyt pakko mennä äkkiä Kepsiksen (mustan toverisi) avuksi, ennen kuin nolaa itseään enempää. Koko keskustelupalsta on hiekkalaatikko, jossa mustat nikit tukevat toisiaan pahaa maailmaa vastaan. Tämä olis sanoinkuvaamattoman huvittava ilmiö, ellei häiritsis niin paljon keskustelupalstan perimmäistä tarkoitusta, eli keskustelua.
 
lucifer
[QUOTE="vieras";27527905]Onko sulla paljonkin annettavaa keskusteluihin? Sun(kin) olemassaolo on sidoksissa vain sun nikkiin ja muiden nikkeihin. Mitään asiaa sulla ei ole. Sun keskustelu on sitä, että huutelet tutuille nikeille alapääjuttuja.[/QUOTE] jos maailma on noin pahapaikka ja tuntuu noin pahalta niin sitten kannattaa pysyä poissa esim. keskustelupalstoilta noin yleensä.....
:popcorn:
 
[QUOTE="vieras";27527905]Onko sulla paljonkin annettavaa keskusteluihin? Sun(kin) olemassaolo on sidoksissa vain sun nikkiin ja muiden nikkeihin. Mitään asiaa sulla ei ole. Sun keskustelu on sitä, että huutelet tutuille nikeille alapääjuttuja.[/QUOTE]

No höpö höpö, sulta puuttuu vihostas sivuja :stick:

Alapäästä on hyvä keskustella, huiskuttele siekii seittis pois sieltä niin ei kiristele noin kovin:)


*enkä todellakaan vain tutuille nikeille!
 
Viimeksi muokattu:
Kepsis
Juuri tätähän ap tarkotti.
Esim sun on nyt pakko mennä äkkiä Kepsiksen (mustan toverisi) avuksi, ennen kuin nolaa itseään enempää. Koko keskustelupalsta on hiekkalaatikko, jossa mustat nikit tukevat toisiaan pahaa maailmaa vastaan. Tämä olis sanoinkuvaamattoman huvittava ilmiö, ellei häiritsis niin paljon keskustelupalstan perimmäistä tarkoitusta, eli keskustelua.
Tämäkin lässytys on todella kulunut, minä en sinänsä ole ollut täällä kuin muutaman vuoden ja olen nähnyt tämän ihan saman selityksen AINA kun joku vetää pirkkaa nenäänsä ja haluaa "perustella" miksi joku tyyppi on "ihan perseestä" hänen mielestään, eikä oikeasti ole mitään perustelua. Aikamoista läpätystä vain siksi että joku musta kehtasi kommentoida toiselle mustalle ilman vittuilua.

Älä ymmärrä väärin, enhän minä tietenkään ajattele että sinä tästä kommentistani viisastuisit, ei todellakaan, se mitä toivon on että jos joku toinen avun rajoilla oleva tajuaisi edes kerran olla lähtemättä tälle aivan kuolleen hevosen potkimisreissulle.

Miten hemmetissä te jaksatte jatkuvasti selitellä näitä peruskoulun piiri pieni pyörii juttuja? Onko niin suuri katkeruus sitä kohtaan että jotkut osaa puhua toisilleen ilman raivoa tai halveksuntaa?

Tämä mustumis "ongelma" tuntuu aivan naurettavalta, pienisieluiset ihmiset itkee kilpaa jostain totaalisen triviaalista ja naurettavasta.

Kärjistäkää ja väännelkää, väitän että tietyt ihmiset ei mihinkään muuhun kykenekkään.


Loppukaneettina:

 
tottakai täällä pienet piirit pyörii. ja joskus se tappaa keskustelun - enkä itsekään jaksa hirveemmin lueskella ketjuja joista huomaa "päällepäin" jo ,että ovat sellasta turhanpäivästä lässytystä nikiltä a nikille b.
mutta en mä usko, että jos mustat poistus, poistus se ongelmakaan. ihmisillä on varmaan joku sisäinen tarve "hiekkalaatikkoitua" enivei :)
 
"anonyymi"
Tämäkin lässytys on todella kulunut, minä en sinänsä ole ollut täällä kuin muutaman vuoden ja olen nähnyt tämän ihan saman selityksen AINA kun joku vetää pirkkaa nenäänsä ja haluaa "perustella" miksi joku tyyppi on "ihan perseestä" hänen mielestään, eikä oikeasti ole mitään perustelua. Aikamoista läpätystä vain siksi että joku musta kehtasi kommentoida toiselle mustalle ilman vittuilua.

Älä ymmärrä väärin, enhän minä tietenkään ajattele että sinä tästä kommentistani viisastuisit, ei todellakaan, se mitä toivon on että jos joku toinen avun rajoilla oleva tajuaisi edes kerran olla lähtemättä tälle aivan kuolleen hevosen potkimisreissulle.

Miten hemmetissä te jaksatte jatkuvasti selitellä näitä peruskoulun piiri pieni pyörii juttuja? Onko niin suuri katkeruus sitä kohtaan että jotkut osaa puhua toisilleen ilman raivoa tai halveksuntaa?

Tämä mustumis "ongelma" tuntuu aivan naurettavalta, pienisieluiset ihmiset itkee kilpaa jostain totaalisen triviaalista ja naurettavasta.

Kärjistäkää ja väännelkää, väitän että tietyt ihmiset ei mihinkään muuhun kykenekkään.


Loppukaneettina:

:LOL: :LOL: :LOL:

Olikos tämä keskiviikon ensimmäinen hellokittykimitys?


Ah niin tyypillistä. (Tätäkään en muuten tietäisi, jos sulla ei ois mustaa nikkiä).
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";27528212]Ei tietenkään kannata, vaan kirjoitella kahta kauheammin niin kenties se olokin siitä sit pikkuhiljaa helpottaa :) Ryömi sinä sinne luolaasi vaan.[/QUOTE]

Niin koska itku oman mielen kehittämistä epäkohdista joihin ei voi ikinä vaikuttaa on aina auttanut ihmistä :D

Sitäpaitsi lucifer on niitä nikkejä minun mielestä josta voi ehkä vähiten sanoa että tämä on jonkun piirin jäsen ja niin poispäin.

Joten kysehän tässä huutelussa on vain huutelusta, ei kellään ole oikeasti mitään loogista ja selkeää tapaa osoittaa kuka nyt on kenenkäkin vessapaperi. Siis oikeasti, näyttää useamman kohdan missä selkeästi toteutuu se mitä nyt väitetään.

Sinänsä ajan hukkaahan tämmöinen ulina-ketju on, mutta kyllä tää aika toki kuluu tähänkin kirjoittaessa, onkohan joillain itkuiitoilla kovakin tarve käyttää aikaansa kun pitää tikusta tehdä asiaa. Minulla on aika hidasta ajoittain elämässä, mutta on tämä jo jotain aivan toista :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kepsis
[QUOTE="anonyymi";27528282]:LOL: :LOL: :LOL:

Olikos tämä keskiviikon ensimmäinen hellokittykimitys?


Ah niin tyypillistä. (Tätäkään en muuten tietäisi, jos sulla ei ois mustaa nikkiä).[/QUOTE]

voi huokaus, millon nämä epätoivoiset olkeen tarttujat ymmärtää että tämä HK jankutus on aivan käsittämättömän heikko argumentti.

A) 99% ajasta kun tätä sanotaan olen häthätää ärsyyntynyt jostain, en vihainen.
B) Ei tämä kommentti tee kenestäkään "coolia" tai "voittajaa" millään muulla mittapuulla kuin sillä hiekkalaatikon ääliö-mittapuulla.
C) Tämän saman jankutuksen käyttäminen jokaiseen minun vähänkään pitempään kommenttiin on vain osoitus vastapuolen ärsyyntymisestä JA totaalisesta keskustelukyvyttömyydestä.

Joten tehkää ihmeessä itsestänne pelle, ei teitä peesaa kukaan fiksu ihminen, koska tuota käytöstä näkee nimenomaan siellä murkuissa ja hiekkiksellä, typeriä kiusausyrityksiä.

Joku taisi joskus hienosti sen sanoakkin että ei pysty ymmärtämään miten keskenkavuisesti oletettavasti aikuiset vanhemmat osaa käyttäytyä, ikäänkuin kopioita siitä omasta nassikasta kun mukamas "keskustelevat" täällä.
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
"vieras"
voi huokaus, millon nämä epätoivoiset olkeen tarttujat ymmärtää että tämä HK jankutus on aivan käsittämättömän heikko argumentti.

A) 99% ajasta kun tätä sanotaan olen häthätää ärsyyntynyt jostain, en vihainen.
B) Ei tämä kommentti tee kenestäkään "coolia" tai "voittajaa" millään muulla mittapuulla kuin sillä hiekkalaatikon ääliö-mittapuulla.
C) Tämän saman jankutuksen käyttäminen jokaiseen minun vähänkään pitempään kommenttiin on vain osoitus vastapuolen ärsyyntymisestä JA totaalisesta keskustelukyvyttömyydestä.

Joten tehkää ihmeessä itsestänne pelle, ei teitä peesaa kukaan fiksu ihminen, koska tuota käytöstä näkee nimenomaan siellä murkuissa ja hiekkiksellä, typeriä kiusausyrityksiä.

Joku taisi joskus hienosti sen sanoakkin että ei pysty ymmärtämään miten keskenkavuisesti oletettavasti aikuiset vanhemmat osaa käyttäytyä, ikäänkuin kopioita siitä omasta nassikasta kun mukamas "keskustelevat" täällä.
Tämäkin nillitys olisi turha, jos olisit harmaa.
 
Kepsis
Kepsis, huomaatko miten nolo olet. Lisäisin tähän facepalmin, mutta koska en jaksa, voit lisätä sen itse oman ulinasi perään, jookos.
Kommentti #89 sopii täydellisesti myös sinuun :) Eritoten B ja C kohta.

Pitäisi tehdä sellainen kuva varmaan missä on kirjoitettuna nämä pari juttua ja linkata se joka kerta kun samat jankutukset alkaa ja henkilökohtaisuuksien yrittämiset ilman keskustelun häivääkään.
 
tottakai täällä pienet piirit pyörii. ja joskus se tappaa keskustelun - enkä itsekään jaksa hirveemmin lueskella ketjuja joista huomaa "päällepäin" jo ,että ovat sellasta turhanpäivästä lässytystä nikiltä a nikille b.
mutta en mä usko, että jos mustat poistus, poistus se ongelmakaan. ihmisillä on varmaan joku sisäinen tarve "hiekkalaatikkoitua" enivei :)
Amen.
 
lucifer
[QUOTE="vieras";27528212]Ei tietenkään kannata, vaan kirjoitella kahta kauheammin niin kenties se olokin siitä sit pikkuhiljaa helpottaa :) Ryömi sinä sinne luolaasi vaan.[/QUOTE]en mä viihdy luolissa. paitsi kun olen kettuja metsällä ja kaivetaan pentuja pesistä
 
Kepsis
tottakai täällä pienet piirit pyörii. ja joskus se tappaa keskustelun - enkä itsekään jaksa hirveemmin lueskella ketjuja joista huomaa "päällepäin" jo ,että ovat sellasta turhanpäivästä lässytystä nikiltä a nikille b.
mutta en mä usko, että jos mustat poistus, poistus se ongelmakaan. ihmisillä on varmaan joku sisäinen tarve "hiekkalaatikkoitua" enivei :)
Tottakai muodostuu aina piirejä missä ihmiset höpöttelee enemmän toisilleen kuin mahdollisesti muille. Se onko se taas huono asia on ihan subjektiivista ja tapauskohtaista. Se onko se väärin, ei minun mielestä, joku muu voi olla eri mieltä.

Minä ainakin saan vähän enemmän keskustelusta irti jos siihen osallistuu sellaisia joita tiedän, vaikken tuntisi. Ei tietenkään aina, mutta usein se on mukava tietää jonkun tutun nimimerkin oikeita mielipiteitä.

Ja huomaan kyllä tuon viittauksen erääseen ketjuun vaikket yksin sitä tarkottaisi, se ketju on omannut kyllä ne nillityskohtansa, mutta ymmärrän senkin hyvin että ihmiset haluaa joskus vaan höpötellä ilman sen isompaa merkitystä. Itse olen viimeisen parin kuukauden aikana aina vaan vähemmän keskustellut siellä, siihen on montakin syytä, pääasiassa se että en koe kauhean suurta kiinnostusta keksiä tikusta asiaa, mutta silti tykkään että sekin ketju on olemassa, voi käydä pyörähtämässä siellä ja jututtamassa ihmisiä jotka ei automaattisesti ala vittuilemaan tai ulisemaan, mitä ikinä. Eikä välttämättä ollut mitään henk koht sanottavaa kellekkään mutta haluaa tappaa hetken aikaa ilman palstan perusangstausta mikä ilmenee hyvin monessa muuten kiinnostavassa ketjussa.

Sinänsä en vaan käsitä sitä mikä tarve on sotia asioita vastaan mikä ei oikeasti ole keneltäkään pois. Aina ihmiset tulee porukoitumaan, sama se missä ihmiset tapaa toisiaan.

Se mikä vaan on koomista ja ikävää yhtäaikaa, että yritetään jatkuvasti leimata kommentteja ja ihmisiä siksi kun oletetaan asioita. Ikäänkuin aina olisi joku "salaliitto" jossain taustalla tai joku olisi persettä nuolemassa tai tai tai...

Ja vaikka joku toimisi niin että peesailee siksi kun joku on kaveri (mikä on sinänsä tyhmää jos tuo on ainoa syy) niin aina se voittaa sellaisen automaattisen henk koht vittuilun ja sen sellaisen ylinegatiivisesti suhtautumisen missä aihe on sivuseikka ja mustamaalaaminen tärkeintä.
 

Yhteistyössä