Tää palsta ois paljon parempi, jos kukaan ei vois kirjautua mustaksi nikiksi

  • Viestiketjun aloittaja vieras105
  • Ensimmäinen viesti
pepsis
[QUOTE="vieras";27525498]Viime kerralla niputit kaikkien harmaiden viestit mun kirjoittamiksi.

Tällä kertaa osui näköjään pepsis sinne rosvosektorille. :D[/QUOTE]

Mä taas en ole aiemmin ollu pepsiksenä.. taisin iskeä jack pottiin kun aloin pepsistellä, nyt se luulee mua joksikin joka en oo.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";27525498]Viime kerralla niputit kaikkien harmaiden viestit mun kirjoittamiksi.

Tällä kertaa osui näköjään pepsis sinne rosvosektorille. :D[/QUOTE]
Viime kerralla? Viime kerralla sinulle vai minulle? Minä olen kyllä ihan suhteellisen paljon jutellut palstalla parin vuoden ajalta, joten ei nyt ehkä kannata maalailla mitään suhteettoman yksinkertaisia näkymiä.
 
"vieras"
Mutta joo, keskustelun taso taas tipahti nopeemmin kuin Baumgartner kun hellokitty saapui kulmille.
Tämä riittäköön mulle.

Hyvää yötä tasapuolisesti niin mustille panttereille kuin kaikille perskärpäsillekin!
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";27525524]Mutta joo, keskustelun taso taas tipahti nopeemmin kuin Baumgartner kun hellokitty saapui kulmille.
Tämä riittäköön mulle.

Hyvää yötä tasapuolisesti niin mustille panttereille kuin kaikille perskärpäsillekin![/QUOTE]

:LOL:

Mahtaa todella ottaa päähän.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";27525553]Sun kannattas mennä terapiaan, vaikutat tasapainottomalta.
Olen samaa mieltä kuin äskeinen, laskit keskustelun tason heti miinuksen puolelle kun tulit perseilemään.

Buena notte, asshole.[/QUOTE]

Missä hiton kohdassa tämä ketju oli joku akateemikkojen paneeli missä käytiin kulttuurisidonnainen älykäs ja huomioiva keskustelu? :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:)
Eikös se olis just toisin päin. Jos sais vaan kirjautumalla kirjoittaa niin ei olis niin helppoa selittää paskaa keskusteluihin, kun pitäs aina uus nicki tehä, ettei pilaa vanhan "mainetta".

Kyllä silti anonyyminäkin on hyvä esiintyä, kun haluaa vaikka avautua hiivatulehduksestaan tai muista intiimiongelmistaan tai sitä että pää hajoaa yms. ilman, että kaikki tietävät kenen sairautta täällä nyt podetaan ja etsitään taustatietoja.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Pakko olla samaa mieltä, vaikka olenkin musta joka jakaa puoli elämäänsä palstalla.

Vaikka en mä ihan ärsyynny, mut tottahan nuo asiat on.
Yleensä sellaset ketjut kyllä haistaa jo aloituksesta, eikä tarvi mennä lukemaan enempää. :D
 
"vieras"
Eikös se olis just toisin päin. Jos sais vaan kirjautumalla kirjoittaa niin ei olis niin helppoa selittää paskaa keskusteluihin, kun pitäs aina uus nicki tehä, ettei pilaa vanhan "mainetta".

Kyllä silti anonyyminäkin on hyvä esiintyä, kun haluaa vaikka avautua hiivatulehduksestaan tai muista intiimiongelmistaan tai sitä että pää hajoaa yms. ilman, että kaikki tietävät kenen sairautta täällä nyt podetaan ja etsitään taustatietoja.
Paitsi että kaikki mustat nimimerkit aina julistaa suureen ääneen, miten HE eivät ainakaan KOSKAAN kirjoittele harmaana. Ikinä. Missään tilanteessa. Harmaana kirjoittelu on heidän sanojensa mukaan luuserien hommaa. Uskovatkohan itsekään omaa paskanjauhantaansa? :D
 
lucifer
[QUOTE="vieras";27526510]Paitsi että kaikki mustat nimimerkit aina julistaa suureen ääneen, miten HE eivät ainakaan KOSKAAN kirjoittele harmaana. Ikinä. Missään tilanteessa. Harmaana kirjoittelu on heidän sanojensa mukaan luuserien hommaa. Uskovatkohan itsekään omaa paskanjauhantaansa? :D[/QUOTE]mun mielestä mustana kirjoittamisen idea on just se että kukaan ei ylläty että sanon sullekin että älä jauha paskaa, harmaat on just tollasia piipittäjiä jotka huutelee harmautensa takaa, mulla ainakin on pokkaa sanoa mustana omalla nikilläni tasan mielipiteeni suoraan. ei tarvi sitten kenenkään pallopään miettiä että olikohan se nyt lucifer harmaana vai ei. :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä olen aidosti pahoillani jos lapsena jäit hiekkalaatikkoleikkien ulkopuolelle, äitinä en toivo sitä kellekään. Muuten en kyl ymmärrä miten joku voi ottaa palstan niin tosissaan. Mustat sitä ja harmaat tätä.... Ei muuta kun huhhuh.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä