Miten olette pärjänneet raskausperseidenne kanssa?

astalea
Siis mulla oli niin järkyttävän iso raskausperse, että ei mitkään housut mahtuneet. Kuljin sit mummon yöpuvussa koko kesän. Kassalla myyjät kyseli, että tuleeko sieltä kolmoset, kun on niin suunnaton perse. Raskausarpia täynnä oli koko raskausperse.

"siis"
Mun raskausperseestä tippu toinen pakara, kun oli niin täynnä arpia siitä irtoamiskohdasta. :( Toista pakaraa jouduin vihannesraastimella hieromaan joka päivä, kun kutisi niin.

Siis mulla oli niin järkyttävän iso raskausperse, että ei mitkään housut mahtuneet. Kuljin sit mummon yöpuvussa koko kesän. Kassalla myyjät kyseli, että tuleeko sieltä kolmoset, kun on niin suunnaton perse. Raskausarpia täynnä oli koko raskausperse.
Tota just mä oon niin pelännyt. :(
Mulla ei ole mummoa, joten en voi mummoltakaan lainata yöpukua, onkohan sulla mahdollisesti tallessa se sun mummon raskauspersemekko?
Epätoivoselta näyttää tää raskauspersehousujen löytäminen, koko illan nettiä selannut ameriikkoja myöten..

[QUOTE="siis";27495664]Mun raskausperseestä tippu toinen pakara, kun oli niin täynnä arpia siitä irtoamiskohdasta. :( Toista pakaraa jouduin vihannesraastimella hieromaan joka päivä, kun kutisi niin.[/QUOTE]

Otitko muuten tippuneen pakaran talteen?

Itse suunnittelin ensin syöväni raskausperseeni, siitä saa kuulemma älyttömästi vitamiineja ja vasta-aineita, mutta olen ruoan suhteen sen verran esteetikko, etten halua syödä pukamaista raskauspersettä edes käristettynä hillon kera, joten päätin sitten haudata raskausperseeni puun juurelle takapihallemme.
Voidaan sitten koko perheellä käydä muistelemassa raskautta sen puun juurella.

Yhteistyössä