kyllä ketuttaaa...
Mikä helvetti siinä on et suomalaisilta liikenee 2,2miljoonaa hätää kärsiville Ulkomaille mut Suomessa ei saada edes lasten sairaalaa uusittua?? Naurettavaa paskaa sanon minä!!!
Kyllähän se vähän kummalle tuntuu. Kyyneleitä valutettiin ja voivoteltiin surkeutta kaukomailla. Olisi ihan hyvin ollut itkunpaikkoja täällä kotomaassakin.Peesaan. Brittiläinen kaverini myös ihmetteli että laitetaanko Suomessa kaikki rahat ulkomaille. Kun siellä red nose dayn osa tuotto käytetään ihan kotimaassa.
Voitko pikkasen avata tätä...Kyllähän se vähän kummalle tuntuu. Kyyneleitä valutettiin ja voivoteltiin surkeutta kaukomailla. Olisi ihan hyvin ollut itkunpaikkoja täällä kotomaassakin.
Siks toiseksi, olisi vaan pitänyt pitää siirtomaat entisellään. Ei siellä silloin kaatopaikkoja tongittu. Tiedettiinhän se mitä siitä tulee kun valtioita alkaa johtamaan semmoiset, jolla ei ei ole kenkää koskaan jalassa ollutkaan.
En voi. Siinä oli jo oleellinen!Voitko pikkasen avata tätä...
Voihan se olla sit kateuttakin, lähinnä vaan pohdituttaa miksi ihmiset niin auliisti lahjoittaa vuosi toisensa jälkeen miljoonia ulkomaille, ja samalla se lastensairaala tuossa vieressä mätänee ja oman maan lapset kärsii...Jos taas puhutaan lahjoitus varoista kuulostaa lähinnä kateudelta miksi joku lahjoittaa varoja mieluummin johonkin toiseen kohteeseen kun minun mielestäni sinun pitäisi lahjoittaa rahasi toisin.
Tästä tiedosta olen kyllä oikeasti yllättynyt :O Ei ole käynyt mielessäkään että se voisi mennä ulkomaille :O Tuohan on ihan törkeä temppu! Kertooko ne jos kysyy että minne se veri menee...? Entä jos nimenomaan haluaa ja toivoo, että se menee Suomeen eikä minnekään muualle?Veripalvelukaan ei toimita verta ilmaiseksi sairaaloille vaan sitä voi ostaa kuka tahansa, myös ulkomaalainen. Miettikää sitä ensi kerralla, kun istutte kahvikupin ääressä SPR:n pisteessä: annat ilmaiseksi verta, josta maksetaan kymmeniä euroja ulkomailla. Samaan aikaan lähisairaalassasi kärsitään veripulasta, kun ei ole varaa ostaa tarpeeksi.
Joo, ootpas nokkela, tästähän olikin kysymys.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27494717:Multa on mennyt kokonaan ohi uuden lastensairaalan hyväksi perustettu keräys. Onko sulla linkkiä? En ole koskaan ajatellut, että ulkomaalaisen kohteen avustaminen estäisi mua avustamasta kotimaista kohdetta. Tai päinvastoin.