Lähteäkkö vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shelte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shelte

Jäsen
07.11.2012
41
0
6
Kun ois tilaisuus, voisin lähteä kaupungille harhaileen. Mutta kun siellä ei ole oikein syytä miksi lähteä. Ei ole varaa heräteostoksiin, en tarvitse mitään, eikä ruokakaupassakaan tarvitse käydä. Mutta kun olisi kiva joskus lähteä näin aikaisin lauantaina sinne. Mutta nälkäkin siellä tulee eikä olisi varaa kahvillakaan nyt käydä.

Valitkaapa te oi palstalaiset lähteäkkö vai ei? Olisin tehnyt sellaisen hienon valmiin kyselyn, mutten löytänyt ohjeita mistään...

Matka maksaa ja ja... No miksi jarruttelen on, että yritän säästää yhteen asiaan ja nyt mielessä vain pyörii heti että tuokin kahden euron kahvi ei ole pakollinen ja sekin toisi lisää säästölippaaseen :ashamed:

En lähtis, kun on niin kylmäkin :) Pitäis kipaista tossa lähikaupassa (matkaa n. 200m) enkä haluaisi lähteä sinnekään vaan nauttisin vaan takkatulen lämmöstä ja ihanasta rauhasta, kun mies ja poika lähtivät treeneihin ja tytöt vielä nukkuu. Aaaah, harvinaista :)

Äää, jalkoja särkee Pikku reissu venyi neljän tunnin maratoniksi... Olin jo lähdössä kotiin, mutta poikkesin kirjastoon kysymään laihdutus/terveys/liikuntakirjoja ja tää virkailija ihan innostu juoksuttaan mua ympäri kirjastoa. En tohtinu toppuutaan kun oli niin tohkeissaan, myöhästyin sitten bussista. Tuli lisää kävelyä sit 45 minuutiksi :snotty:. Tään päivän urheilut on nyt urheiltu, tää istuu persiillään loppupäivän |O . Persiilleen olin muuten lentää kun otin yhressä kahvilassa cookiesin ja kahvin, melkeen viis euroa

Äää, jalkoja särkee Pikku reissu venyi neljän tunnin maratoniksi... Olin jo lähdössä kotiin, mutta poikkesin kirjastoon kysymään laihdutus/terveys/liikuntakirjoja ja tää virkailija ihan innostu juoksuttaan mua ympäri kirjastoa. En tohtinu toppuutaan kun oli niin tohkeissaan, myöhästyin sitten bussista. Tuli lisää kävelyä sit 45 minuutiksi :snotty:. Tään päivän urheilut on nyt urheiltu, tää istuu persiillään loppupäivän |O . Persiilleen olin muuten lentää kun otin yhressä kahvilassa cookiesin ja kahvin, melkeen viis euroa

Missä tossa oli urheilua ?

Yhteistyössä