[QUOTE="juups";27484317]Ei sun tartte hakata siä päätä seinään, ei ollenkaan. Tiedätkö, mä koin, et mä en jaksa. Kerroinkin, että olin väsynyt, ja jotenkin ajatus bileillasta ei oikein napannut. Kävin toki jossakin, kuten mieskin omissa harrastuksissaan ym, mutta tämä koski nyt oikeastaan vain tota bilettämistä. Ajatus siitä, että toinen ryyppää ja makaa seuraavan päivän, ei oikein napannut siinä vaiheessa.
Enkä mä aatellu, et kotiäiti ei vois mennä mihkään, mut se vaan ei tuntunut elämäntilanteeseen sopivalta, lähinnä siis ton jaksamisen takia. Meillä kuitenkin neljä lasta...
Meitä ihmisiä on vähän erilaisia. Siks meillä toimittiin näin, teillä vissiin erilailla?[/QUOTE]
Täytyy kyllä kauhistella miten saakeli kauheita ja katkeria akkoja voi olla. Siis millä oikeudella sä jäkätät miehellesi menoistaan jos sua itseä ei nappaa tai huvita tai et jaksa mennä menoihisi? Sanoit oikein suunnitelmallisesti jäkättäneesi jotta mies ymmärsi pahan olosi (joka tuli mistä?, katkeruudesta) ja oli menemättä?
Henkistä väkivaltaa sanon vaan.